088–İkinci Karşılaşmaya Dogru

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode




088–İkinci Karşılaşmaya Dogru


Önceki Bölüm |           | Sonraki Bölüm

Çevirmen: Merkanovels

Hinata iç konuttan çıktı.

Hinata’nın gittiğini doğruladıklarında, dört kişi sohbetlerini sürdürdü.

[Ne kadar zavallı bir çocuk. Gerçekten kendini bir kahraman olarak mı düşünüyor? ]
[Evet … öncekine oranla bu çok daha fazla tecrübesiz.]
[Hinata, öncekiyle kıyaslanamaz bile.]
[Ancak onun,  sahip olduğumuz en güçlü kişi olduğu doğru.]

[Ama bu uygun mu? Hinata’yı prensesin izni olmadan göndermek?]
[Kızgın olacak … ama ona Venus, Satürn ve Güneş’i gönderirsek, hoşnutsuzluğu uzun sürmez …]
[Son seferinde, yedimiz de gitmiş ve hala tamamen kurtarılamamıştı.]
[Ama Hinata o kişiyle karşılaştırılamaz …]

Birbirlerine bakarak konuştular. Her biri diğerini teyit ediyordu.

[O varlığın ne olduğunu bilmiyoruz, ama ortaya çıktığına sevindim.]
[Aynen. Bunun sayesinde prenses uyandı. ]
[Ama onu olduğu gibi bırakamayız.]
[Neye mâl olursa olsun, o kişiyi iyileştirmeliyiz …]

Başlarıyla onaylayarak konuşmaya devam ettiler.

Yedi İlahi Bilge’nin önemli gördüğü şey, gerçek kahramandı. Mevcut temsilci çok beceriksizdi.

Tam bir tuzluk oluşturmak için masadan tuz parçacıklarını toplamak gibi . O bir yedek olsa da, yine de son birkaç yıldır onların karşısına çıkan en güçlü materyaldi. Ama kalbi çok zayıftı.

Normal insanlardan çok daha fazla üstün olan zihinsel güç ve ruh edinmek. Onun kalbinin zayıflığı, bunu başarmasını engelledi. O kusurlu bir mal/üründü. Ve o bunun kendi başına farkına varamıyor. Ayrıca etinin büyümesi durdu.

Hinata’nın kiliseye katıldıktan iki yıl sonra büyümesi durdu. 17 yaşındayken Ruhların kutsaması sayesinde vücudu donduruldu ve  artık yaşlanmıyordu. Her ne kadar Ruhlar tarafından o kadar çok sevilse de, travmasını hiç atlatamadı.

Sakin ve mantıklı.

Zayıfları-kendi de dahil  kurtarma çabası.

Ama en çok yoksun olduğu şey, duyguydu. O insanları sevmiyordu. Çocukluğunda sevgiden yoksun olduğundan, bu onun kalbini yozlaştırmıştı.

Ruhların sevgisini almak bile onu uyandıramadı.

Ne yazık ki, ondan daha fazla uyanmasını bekleyemezlerdi. Yeni iblis lordunun gücünü keşfettiği sürece bu yeterli olurdu.

[Bir mutabakata vardık mı?]
[Tabii ki. Kazanırsa-çok iyi, kaybederse … ]
[Kendi başına hareket ettiğini deklare ederiz.]
[Doğru, sonra görkemli bir şekilde Canavar Ülkesi Tempest’i tanıdığımızı ilan edeceğiz!]

Hinata tek kullanımlık bir piyondu.

Kazanırsa sorun yoktu, ama eğer kaybederse onu başlarından atarlardı. Ve sorumluluk almadan nasıl kaçılacağını onlar çok iyi biliyordu.

Yapılan herşey sevdikleri içindi.

Yapılan herşey…karanlık içinde saklanmak içindi.

* * *

Kısa bir süre sonra Sakaguchi Hinata’nın Canavar Ülkesi Tempestim’e doğru yola koyulduğunu öğrendim.

Ona yüz silahlı Tapınak Şovalyesi de eşlik ediyordu.

Hiç şüphesiz, o en ufak bir şekilde kendisini engellemeyecek en güçlü şövalyeleri seçmişti.

Hinata’dan beklendiği gibi. Hemen deneyimsiz askerlerin tamamen işe yaramaz olacağını fark etti.

Ama … pişmanlıkla düşündüm. Bu eylem gösteriyor ki, onlar bizi tehlikeli bir varlık olarak görüyorlar ve gelecekte uzlaşmak için herhangi bir şansın olmadığını belirtiyorlar.

Açıkçası, gelecek için o neyi hedefliyor?

Eğer rakiplerini anlamaya çalışmak istemiyorsan, tek seçeneğin onları yok etmektir …

Fakat bu kaçınılmaz olarak büyük bir savaşa neden olur. Modern Japonlar tanrı adına ne kadar kan döküldüğü çok iyi bilirdi.

Neticede, Hinata ve kilise, ideallerini başkalarına zorla kabul ettirmeye çalışıyorlar. 

Bu tür eylemler, diğer tarafın inandıklarına veya söylemeye ihtiyacı olan şeyleri tamamen gözardı eder.

Ben bu tür eylemlerde herhangi bir adaletin olmadığına inanıyorum.

Hinata bunu anlamıyor mu?

Ben onun başkalarının ne söylediğini umursamayan bir tip olduğunu farkettim. Onun mantığına göre; Düşman bir canavar ise, dinlemeye gerek yoktu.

O savaş başladığında onların gerçek güçlerini göstereceklerini mi düşünüyor acaba?

Dahası…

Sadece bir düşünce, fakat onun modern Japon sağduyusuna göre hareket etmesini bekliyordum, ama o tamamen bundan yoksunmuş gibi durmuyor mu?

15 yaşındayken buraya geldiyse, dünyamızın tarihini bilmiyor mu?

Modern eğitim hakkında fazla bir şey bilmiyorum, bu günlerde bunları öğretmiyorlar mı acaba?

Pekala, her neyse.

Günün sonunda sahip olduğun bilgiyi uygulamaya koyup koymamak, sadece kişinin kendisine bağlıdır. Bir şey bilmemek, bizim için hiç önemli olmayan bir mazeret değildir.

Hinata’nın hala çocukken büyük bir güce sahip olduğu gerçeği hakkında, bizim yapabileceğimiz hiçbir şey yok.

Ayrıca o bizi düşmanı olarak görüyor.

Artık hiçbir şey söylemenin anlamı yok.

Bu düşüncelerden kurtulmak için kafamı salladım. 

Düşmanımı ezmek zorundayım.

Bölüm başkanlarını topladım ve durumu kontrol ettim.

İlk olarak Souei, Hinata’nın geleceğini bildirdi.

Emrim üzerine, Ingracia Krallığı’nın ve Farmas Krallığı’ın büyük şehirlerine casuslar gönderildi. Bilgi edinmek, savaşların temelini oluşturur. Kiliseye bir elçi gönderdiğimizde, ben ayrıca Kutsal İmparatorluk Ruberion’a casuslar da gönderdim.

Ancak şaşırtıcı bir şekilde bir grup şövalye aniden nakledildi ve Ingracia Krallığı’nın Batı Azizleri Kilisesi karargahından yola çıktı.

Buraya girmek tehlikeli olduğundan, altının gücüyle daha fazla teyit alındı. Bu yüzden bilginin güvenilir olup olmadığı…

Cidden Souei … ona bir ninja olmanın temellerini öğretmiş olsam da, kendi zevklerine uyacak şekilde kendini geliştirdi. Ona öğreten ben bile, bunun ona ne kadar uyduğundan şaşkınlık duyuyorum. Şey, aslında, en önemli hususlar Fuze tarafından öğretildi. Muhtemelen ona bir sürü şeytanlık öğretmiş olsa da, kimsenin bu kadarını başarabileceğini düşünmüyorum.

Souei, Souka’yı ve diğer ninjaları çeşitli ülkelere gönderdi ve bilgi toplamak için yerlileri kullanıyordu. Elde ettiği bilgiler arasında, Ingracia Krallığı’nda garip bir şekilde çok Tapınak Şövalyeleri olduğu gerçeğiydi.

Bunun garip olmasının nedeni, insanların Kutsal İmparatorluk Ruberion’undan Ingracia Krallığı’a geçiş yapma hızıydı.

Ne kadar çok yol yaparsa yapsın ya da ne kadar güvende olursa olsun onlar çok hızlı ilerliyorlar. Ve Kilise’ye giren insanlar terk edenlerden hep daha fazla oluyor. Sonunda, üç gün boyunca, yüz tapınak şovalyesi yola çıkmıştı. Kesin sonuca ulaştıran kanıt ise Sakaguchi Hinata’nın ortaya çıkışıydı. O oldukça meşhur olduğu için bilgi büroları hemen farkına vardılar.

100 asker atlarına binerek Farmas Krallığı’na doğru yola çıktı. Diğer bir deyişle ülkemize gelmek için en hızlı yolu seçtiler. Bu gidişle iki hafta içinde burada olacaklardır.

Bu bilgileri bu kadar hızlı bir şekilde toplayabildiği için Souei’yi övmeliyim. Acil olarak toplanan bölüm başkanlarının toplantısında sakin bir şekilde bulgularını sundu. O gerçekten güvenilir hale geldiğini kanıtladı.

[Beklenildiği gibi, kısa sürede çok önemli bilgiler elde ettin. Gelecekte de iyi işler yapmaya devam et.]
[Hayır,bu noktada, benim hala geliştirmem gereken çok şeyim var.]

Onu övdüğümde, Shouei sessizce övgüyü kabul etti.

Tam olarak, bir gölge. Onun güzel yüzü tamamen ifadesizdi.

Şimdi edinilen bilgileri kullanarak bir plan hazırlayabiliriz.

Onun tarafındakilerin gerçekten de tapınak şovalyeleri olduklarını doğrulamamış olsak da, bunu aklımın bir köşesine not etmeye karar verdim. Bu durumda, onlar Hinata’nın liderliği altındaki 100 kişilik A sınıfı bir orduydu. Geçmişteki 15.000 kişilik orduya oranla, onlar çok daha tehlikeydi.

Bu sefer tek kişilik bir şov yapmayı planlamıyorum. İntihar etmenin anlamı yok.

O zaman biz ne yapmalıyız?

Bölüm başkanlarına görüşlerini bildirmelerini istedim.

[Hepsini ölene kadar kesmeye ne dersiniz?]

Bu cümleyi kimin kurduğunu söylemeyeceğim ama sadece bu kişinin bir Gerizekalı olduğunu söyleyebilirim. Yapabileceğimizi ya da yapamayacağımızı tamamen göz ardı ederek, yalnızca sonuca değindi. Bu yüzden böyle işe yaramaz bir eşsiz yetenek diledi.

[Onlarla doğrudan mı dövüşeceğiz? Eğer böyle yaparsak, kesinlikle zaiyatlarımız olacaktır.]

Evvet. Benimaru gururlu düşüncelerinden vazgeçmiş görünüyor.

O ciddi bir şekilde yeteneklerimizi hesaba katarak, doğru bir şekilde dövüş gücümüzü değerlendirebilir.

Şey, aslında Hakurou ile eğitim yaptığını düşününce bunu büyüdüğünün kanıtı olarak sayabiliriz. Ben her zaman bunu generalimize bırakmamız gerektiğini söylerim, ama belki de bu gerçekten de güzel bir fikir.

[Onlara gökyüzünden saldırmak için Hiryuu Bölüğümüzü kullanmaya ne dersin?]
[Bu iyi bir fikir olabilir, ama onlar tapınak şovalyeleri. Her biri en azından A Sınıfı olmalı.Biz onlara havadan saldırsak bile, onların bariyerlerini aşmayı başaramayız. Biz bu şekilde belki onları durdurabiliriz ama eminim Gerudo bundan daha iyisini yapacaktır.]
[Dediğin gibi, Benim bölüğümde çok kişi bulunmakta. Ve sadece onları durdurmamız gerekiyorsa, onlar o kadar fazla bize zarar veremeyeceklerdir.]

Karşılıklı konuşma bu şekilde devam etti.

Zaiyatlar, huh.

Herkesin güvende ve sağlıklı olmasını istiyorum. Arkadaşlarımın ölmesine katlanamam. Ama düşmanımız, Hinata ve o çok tehlikeli.

Son dövüşümüzde -amacım olan kaçmayı başarabilmiştim, ama eğer ölümüne dövüşseydik, ben kesinlikle ölürdüm. Dahası, o zaman daha o tam gücünü bile kullanmamıştı. Şuanda, ona rakip olabilirim. Hatta ona karşı kaybedeceğimi düşünmüyorum. Ama işin içine şovalyeler de girerse, o zaman ne olacağı konusunda hiç bir fikrim yok.

Üstelik şovalyeler farklı bir sorun teşkil ediyor. Onlara nasıl davranmalıyız?

Sadece öldürsem mi yoksa gitmelerine izin mi versem?

Onlar ruhlar tarafından kutsanmış insanlığın koruyucularıydı. 

Bu dünyadaki canavarlar tarafından yaratılan zaiyatı görmezden gelemem. Ve köy ve şehirleri korumak bu şövalyelerin görevidir.Hayatta kaldıkları sürece zaiyat daha az olacaktır.  Onların çoğu canavarlardan nefret ediyor. Ve bu şovalyeler, umutların, beklentilerin ve her kurbanın duasının somutlaşmış halidir.

Belki bu sefer Hinata ile konuşabilirsem, yanlış anlaşılmaları açık bir şekilde anlatabilirim. Ama ne yazıkki, canavar olduğumuz için, o bize acilen kurtulması gereken bir hastalıkmış gibi davranıyor.

Onların bakış açısını anlamadığımdan değil.

Eminim ki çoğu canavarlar yüzünden arkadaşlarını, ailesini ve sevdiklerini kaybetti. Birçok akılsız canavarların anlamsızca kudurduğu doğru. Ama Canavar Ülkesi Tempest bu tür zaiyatları önledik. Ve bunu yaparken de görüldüğü üzere hiçbir canavar bu topraklardan atılmadı.

Ancak her ne kadar kendi ülkelerindeki durum stabil olsa da, başka ülkelerde bulunan canavarlar için aynı şeyi söylemezlerdi.

Eğer şovalyelerin tamamını öldürürsek, bu toprakları kim koruyacak?

Bu kayıp hayatların sorumluluğunu görmezden gelemem.

Ne kadar da can sıkıcı. Hepsi Hinata’nın söz dinlememesi yüzünden.

Söylenildiği üzere, onların bize güvenmelerinin ve savaştan kaçınmanın hiç bir yolu yok…

Güçlerini kısıtlayarak savaşabilecekleri bir rakip de değildi.

Onlar canavar-karşıtı uzmanlar. Eğer onları hafife alırsak, bu bizim sonumuz olur. Ezici bir güç ile kazanırsak, belki de onlara iyi niyetimizi göstererek ikna edebiliriz.

Bu berbat.

Herneyse, ben herhangi bir zaiyat vermeden kazanmak istiyorum.

Bu durumda, kişisel bir düello.

Eğer ben Hinata’yı yenersem, şovalyeler mental olarak çökecektir.

Ne acı.

Onun gerçek gücünün sınırlarını bilmediğimden, herşeyin plana göre gitmesini bekleyemem.

[Tamamdır. Kararımı verdim. Tek bir şovalyeyi bile öldürmeden kazanacağız. Ama bu plan, savaşta hiçbirimiz düşmediği sürece geçerli.
Nasıl derseniz.
İlk olarak, Gerudo liderliğindeki Sarı Numaralar, Tempest’in etrafında savunma hattı oluşturacak. Ve tek bir şovalyenin bile şehre girmesine izin vermeyecekler. Savaşa giren bölüm kimse ona destek verin.
İyi dinleyin. Gerudo’nun grubu bizim birincil savunma hattımız. Eğer düşman ona ulaşırsa, onları yokedin.
Shion’un Yomigaeri. Gabil’in Hiryu. Ve Gobuta ve onun Goblin Binicileri bu sefer ki bizim ana gücümüz.
Yomigaeri doğrudan savaşa girecek. Kazanamasalar bile ölümsüz olduklarından onları yavaşlatmayı başaracaklardır.
Sonra, Gobuta ve onun Goblin Binicileri, Yomigaeri’yi destekleyecekler. Vur kaç taktiği ile onların hareketlerinin kısıtlayın. Hareketliliğinize odaklanarak sizi tuzağa düşürmelerine izin vermeyin.
Son olarak, Hiryu gökyüzünden olaya dahil olacak. Sorun yaşayan binicileri kurtarın ve savunma hattımızdaki boşlukları kapatın.
Tapınak şovalyelerinin tüm savaşa tanık olursa, iyi olur.
Souei gölgelerde kalarak savaşı gözlemleyecek.
Diablo doğrudan etkileşimden kaçınacak ve gökyüzünden gözlem yapacak. Eğer sen olur da güçlü şovalyeler görürsen, hallediver bir zahmet.
Benimaru son savunma hattını sana bırakıyorum. Grudo, onun talimatlarına uy. Ayrıca, eğer düşman beklediğimizden çok daha güçlü çıkarsa ve kazanma olasılığımız olmadığını görürsen, Benimaru hemen geri çekilmeye başla. Yüksek Ork yerleşim alanlarına kaç.
Eğer ben düşersem, Hinatayla yüzleşecek kişi Veldora olacak.
Hepsi bu kadar.]

Strateji olarak adlandırabileceğimiz bir şeye zar zor karar verebildim. Olur da milyonda bir ihtimal gerçekleşir ve şehrimizi istila ederlerse, Benimaru ve Gerudo’lar şehri koruyacaklardır.

Tüm önermelerimi dikkate alarak bir plan yaptım. Gözlerimi kapadım ve zihnimde bir kaç savaş simülasyonu oynattım.

Açık söylemek gerekirse,Bilge Kral Raphael bunun en az zaiyat veren eylemin gidişatı olduğuna inanıyor. Aslında Raphael zaferimden şüphe etmez. Eğer ben onunla dövüşürken zorlanırsam veya kaybedersem, tüm plan çöker.

Raphael iyi mi?

Ben her zaman bunu düşünürüm, ama Raphael son derece kendinden emin bir birey değil mi?

Her şeyden önce, Raphael bana çok derinden güveniyor. Şey, Bilge Kral benim gücüme güveniyor- ki ben güvenmiyorum. Bu da bizim en büyük farkımız.

Ah, her neyse.

Bir araya topladığım bölüm başkanlarınına bakıyorum. Onların hepsi de bana bakıyor.

Ve.

[Diğer biş deyişle, onların hepsinin kafasını koparacağız, değil mi?]
[….]
[Şaka yapıyorum. Diğer bir deyişle, biz onların hiçbirini öldürmeden ve içimizden herhangi birini kaybetmeden savaşmamız gerekiyor. Bu arada da, Rimuru-sama onların generalinin kafasını bize getirecek.]

Anlamışlar gibi görünüyorlar.

Bir saniyeliğine anladılar mı acaba, ben bunları boşa mı anlattım düşüncesine sahiptim. Ama eğer Shion anladıysa, o zaman diğerlerinin de anlamıştır. Ben daha sonra uyuklayan Gobutayı yumruklayacağım, bu yüzden onda da bir sıkıntı olmayacaktır.

[Şimdi o zaman, herkesin anlayacağı şekilde tekrar söyleyeceğim.Eğer düşman beklediğimizden güçlü çıkarsa, savaşı kaybettiğimizi anlarsanız, topuklayın. Ben bu kararı Diablo ve Benimaru’ya bırakıyorum. Ayrıca, Düşünce Ağı aracılığıyla bilgi paylaşmayı da unutmayın. Umarım güvenli bir şekilde bu fırtınayı da hep beraber atlatabiliriz. Hepsi bu kadar. ]

Hepsi kabul etti. Şimdi, savaşı bekliyoruz.

Zaferimi sağlamak için bazı cihazları hazırladım. Bu “cihazlar” önemli bir şey değil.

Eğer düşman kutsal bariyer kurarsa, benim dışımda, bölüm başkanları zor bir zaman geçirecektir.

Milyonda bir ihtimal üzerinde şovalyeler kutsal bariyeri kurarsa, biz kaybedeceğiz. Bu cihazlar, bariyerin çalışmasını önlüyorlar. Raphael’in analizi sayesinde geliştirildi. Bu cihazların en basiti ruhları kullanarak büyülü enerjiyi arındırır.

Ancak bunun için çok fazla ruh gücüne ihtiyac var. Ve doğru afinite ruhları nadirdir. Dahası, böyle yüksek seviyeli dört ruha ihtiyaç olacaktır.

Bunun üzerine alternatifimiz nedir?

İlk önce, ruhlar büyülü enerjinin doğuştan kontrası … ve istenen sonuçların elde edilmesinde daha kolay bir yol var.

Bariyerin içine bir delik açmak. Bunu yapmak için, Tempest’in dışına yönlendiren büyük bir tünel oluşturacağız. Elbette, tünelin çıkışı Benimaru’nun kolay bir şekilde herşeyiyle vurabileceği bir yerde olmalı. Bu yüzden tüneli farketseler dahi sorun teşkil etmeyecek. Giriş, en uygun olarak gördüğümüz savaş alanının bir yerine kurulacak.

Düşman Farmas Kingdom üzerinden gelecek olduğundan, yollarını kolayca tahmin edebiliriz. Ormanda herhangi bir zaiyat istemiyorum, onlarla açık bir ovada savaşacağız.

Bundan başka, ben cömert/ eli açık biri olacağım ve İblis Çeliği ile tüneli sağlamlaştıracağım. Ve sonra Veldora’nın tünelleri korumasını düşündüm. Bu şekilde savaş başladığında onun normal aurasını serbest bırakmasını sağlayacağız. Böylece Kutsal Bariyere karşı koymaya hazırız artık.

Herşey yolunda.

Şimdi ben yalnızca ikinci karşılaşmaya doğru ilerliyorum.


Önceki Bölüm |          | Sonraki Bölüm