086–Karanlık İçinde Hareket eden Kişi

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode




086–Karanlık İçinde Hareket eden Kişi


Önceki Bölüm |           | Sonraki Bölüm

Çevirmen: Merkanovels

Diğer İblis Lordları tarafından herhangi bir sorun yaşamadan tanındıktan sonra Tempest Canavarlar Ülkesi’ne döndüm. Buraya gelmek bir şeydi, ama geri dönmek Boyutsal Hareket yoluyla/aracılığıyla hızlı bir sıçrayıştı.

“Geri döndüm ve ülke orada değildi!” Senaryo gerçekleşmedi ve herkesin mutlu yüzlerini görmek beni rahatlattı.

Emrettiğim gibi, çeşitli bölükler bir savunma formasyonu içinde dağılmışlardı. Ve böylece yeteneklerini geliştirdiler, hatta bölgenin güvenliğine katkıda bulundular.

Gerçekten de, ülkemizin savunmaları diğer ülkelere göre o kadar üstün ki, onlar bizim için pek tehdit oluşturmamaktadır.Sonuçta, bizim ortalama askerlerlerimiz çoğunlukla B Sınıfı’nda yer alıyor. Ve etrafımız, büyülü yaratıklar ve youma’lar ile kaplı.

Çevrenin oldukça huzur verici olması harika olsa da, buradan kovalanan canavarların başka yerlerde tahribata neden olacağı konusunda endişeleniyorum. Sanırım bir süre bunu araştırmamız gerekiyor.

Bu şeyleri düşünürken Veldora ve Shion’u şehre getirdim.

Şehre girdiğimde vatandaşlar ve devriye gezen askerler caddenin kenarında eğilerek bir yol açtılar. Ben Walpurgis Ziyafetindeyken pratik yapmış görünüyorlardı, çünkü onların hareketleri koordineli bir şekildeydi.

İyi de, bunlar ne yapıyor. Düşünürken Bölüm Başkanlarının buraya doğru geliyor olduğunu gördüm.

Ve,

[İblis Lordu mevkisine yükselişiniz karşısında onurlandık! Bize döndüğünüz için sonsuz sevinç ile doluyuz! ]

Rigurdo, temsilci olarak bağırarak konuştu. Bu oldukça utanç vericiydi. Her seferinde, her defasında onun performansı daha da görkemli hale geliyordu. Dürüst olmak gerekirse, ben mutlu oluyordum, ama mutlu olduğumdan daha fazla utanıyordum.

Ve her zaman takip ettiğimiz bir ziyafet olduğunu düşünürsek, bu ayın neredeyse her günü şenliklerde harcanmadı mı? Bu hızda devam edersek her hafta turistleri çekip durmaya devam edeceğiz?

Sanırım bu sorun olmaz, değil mi?

Ne de olsa, Lordumuz (ehem ehem…) resmen bir İblis Lordu olmuştu.

Bu yüzden, kutlama isteklerini anlayabiliyorum. Gerçi sanırım insanlar bundan hoşlanmadı, huh?

Neyse ne, evime dönmeden önce böylece bir ziyafet daha düzenledik.

Döndükten sonraki ertesi gün, bölüm başkanlarıyla acil bir toplantı yapmaya karar verdim.

Bu arada, Souei’ye bölgedeki canavarların hareketlerini gözlemlemelerini emrettim. Souei kabul etmesine rağmen[Muhtemelen artık bunun hakkında endişelenmemize gerek yok.] diye de ekledi.

Artık endişelenmemize gerek yok ta ne demek? Hepsi şimdi birlikte mutlular mı?

Hmm, Öyle olsalar, ben de mutlu olurdum.

Beyinsiz canavarları ortadan kaldırmak muhtemelen iyi bir fikirdi. Ve ayrıca, çoğumuz güçlü auralar yaydığımızdan dolayı, artık bir youma’nın görünme ihtimali daha da azalmıştı.

Sonuçta, yollarımızı kullanan insan tüccarların güvenli bir şekilde geçirebildiğinden emin olmalıyız.

Ayrıca, zayıf canavarlar da insanlar için bir tehlike oluşturabilir. Dolayısıyla söz konusu grupların imha edilmesi tek seçeneğimizdi.

Endişelerime tepki olarak: [Bu durumda, tüm yol boyunca bir anti canavar bariyeri kurmaya ne dersiniz?] Bester önerdi.

Ve sanki önceden bunu söylemeyi planlamış gibiydi: [Danna, başardık! Bariyerler oluşturabilen bir büyülü alet! ] Kaijin yüzünde memnun bir gülümsemeyle bağırdı.

Cidden mi?!

Bu yaşlı moruklar çok şaşırtıcı/muhteşem. Bunu gizli olarak geliştirdiklerini biliyordum. Ancak ne yazık ki daha önceki olay sırasında kullanışlı hale gelemedi. Yine de, bir aydan kısa bir sürede test ürünlerini oluşturabildiklerini düşünürsek, onlar tam anlamıyla dahi, haksız mıyım?

Kaijin, Bester ve sanırım Gabil daha şimdiden epeyce şey geliştirdi.

Şimdiye kadar, Kaijin demirci dükkanını tamamen Kurobee’ye bırakmış ve kendisini bütünüyle araştırmaya adamış olması lazım. Eh, tüm Geliştirme Çalışanlarımızı temsil eden biri olarak, sanırım tüm zamanını araştırmaya harcayamıyordu.

Onun söylediğini baz alırsak, buralardaki büyülü enerji konsantrasyonu artık kolayca toplanabiliyordu. Dahası, üstün auralar buraya kendi iradesiyle göç etme eğilimi gösteriyordu.

B + Sınıfı canavarların ortaya çıktığı mağaranın içindeki konsantrasyon bile yoğunlaşmış durumdaydı. Başka bir deyişle, ülkemiz oldukça anormaldi.

Sonuç olarak, atmosferik büyülü enerji konsantrasyonundaki değişimin, iblis kristallerinin oluşumu üzerindeki etkilerini analiz ediyorlardı.

Görünüşe göre büyülü konsantrasyon azaldığı zaman “İblis Kristalleri” ortaya çıkma eğilimi gösteriyordu. Dahası, konsantrasyon azaldıkça bir canavar veya bir youma’nın yumurtlama şansı da azalıyordu, bu yüzden endişelerim anlamsızdı.

Gerçekten harika bir keşif.

Ülkemizin rekabetçi ürünleri serbest bırakması için bu çok önemliydi. Ve araştırmalarının bir yan ürünü olarak, şimdi İblis Kristallerini elde etmenin bir yolunu buldular ve ayrıca Büyülü Taşlar’ın yaratım yöntemlerini keşfetmiştik. Ingracia Krallığı’nda kazandığım Büyülü Taşlar kullanışlı hale gelmiş gibi görünüyordu.

Bana, büyülü taşların yaratılmasının çeşitli büyük aletleri içerdiğini söylediler, ama bu gerçekten zorlu bir süreç. Bunları oluşturmanın yöntemini keşfedilmiş olsak bile, herhangi bir metodun üretilmesi zaman alacaktır.

Öte yandan iblis kristallerini tek başına sadece yakıt olarak da kullanabiliriz. Daha saf konsantre enerji kaynağı olan Büyülü Taş’tan farklı olarak, İblis Kristallerinin kullanımı kolaydı.

Şimdi, son zamanlarda geliştirilen şey, İblis Çelik’i üzerine kaydedilen bir bariyerdi. Bu, yapay ‘İblis Kristal’ ini bir yakıt kaynağı olarak kullanıyordu. O şu anda 1 metre hacimli bir küp gibi şekillendi. Bariyerin kalınlığı 50 cm idi.

Dolayısıyla, oldukça ağır ve taşıması zordu. Ancak, başladıktan sonra, çevredeki büyülü enerjiyi doğal olarak emiyor ve süresiz olarak çalışmaya devam ediyordu.

İblis çeliğini tek bir levhaya indirgeyebilirsek harika olurdu, en azından kullanımı kolaylaşırdı. Bu basit büyülü çemberi bu arada biz bunu “Bariyer-kun” olarak adlandırıyoruz – 10 km uzunluğundaki yolda devreye soktuğumuzda, rota boyunca güvenliği sağlayabileceğiz. Fakat sanırım bunu kara yolunda ilerlemek için ayarlayabilmeleri, en çok övgüye değer kısımdı.

Bana sadece Bester ve Kaijin’in değil aynı zamanda Shuna ve Kurobee’nin bilgilerine başvurulduğu söylendi. Bu sadece geçen ay tasarladıkları bir şey değildi, bu düşünce onların çok uzun süredir hayal ettikleri bir şeydi.

Harekete geçin.

Bunun için onayımı hemen verdim ve karayolu boyunca kurmalarını söyledim. Souei’ye verdiğim, bariyerin etkilerini gözlemlemeyi içeren emirde değişiklikl yaptım. Ve böylece, Canavarların Ülkesi Tempest, istirarlı bir şekilde bu dünya ticaretinin merkezi olma yolunda ilerliyordu.

Sonra, mevcut gidişat aksetildi.

Normalde ilk önce bunu duymalıydım, ama sırayla konuşan insanlar bizi geciktirdi. Gidişat oldukça sessiz bir hale geldi.

Bölgede herhangi bir değişiklik olmadı ve hiçbir ülke görünürde bir önlem almıyor gibi görünüyordu.

Bana ayrıca Youmu’nun koşulları da aksetildi. Serbest bıraktığımız Kral da beklentilerimize göre hareket ediyordu. Soyluları kontrol edebilen bir kral olabilmek, bu Youmu için gerçekten imkansız birşeydi. Bundan dolayı, yaşlı kralın bizimle arkadaş olmasını, kendi çıkarlarına göre bizi kullanmaya çalışmasını izlemek eğlenceli olabilirdi. Bizimle arkadaş olabilmek, bu daha sonra Youmu’nun işine yarayabilirdi.

Raporu dinlerken, bunları mental olarak bir köşeye yazdım.

Nitekim rapor durdu.

Herkes bütün endişelerimi gizlice çözmek için çok uğraşıyordu, bu yüzden onlara yeni sorunlar olup olmadığını sordum.

[Sorun yok, ama kardeşlerime Rimuru-sama’nın İblis Lorduna yükselişini bildirmek istiyorum. Ulaşım yeteneklerini test etme amacıyla her köyü ziyaret etmem için izin var mı? ] Gerudo elini kaldırıp sordu.

Bu arada biz otoyolun yaratılması ile çok meşgulken, Yüksek Orkların ne bir halt ettiklerini bilmiyorum. Gıda durumunun beklendiği gibi çözüldüğünü ancak bundan sonra hiçbir şey olmadığını duymuştum.

Yolculuk etmesine izin verdim. Ve,

[Ah bu arada. Bundan bahsetmemiştim, fakat bana bölgem olarak Jura Ormanı verildi. İşte bu yüzden – gerçekleşeceğini sanmıyorum ama-  eğer birisi işgal etmeye kalkarsa onları püskürtmeliyiz. Oh, bölgem üzerinde saltanatımı nasıl ilan etmeliyim? Yoksa onu olduğu gibi mi bıraksam?]

Sözlerim herkesin bana bakmasına neden oldu.

Ne? Ben yanlış bir şey mi yaptım?

[Umm … tüm orman mı? Gerçekten mi?] Rigurdo kem küm ederek sordu.

[Hey, hey, cidden mi? Bu bölge nötr bölge olarak ele alınmıştı! Treant’ler bizim dostumuz ve çoğunlukla hareketsiz olmaları sorun değil … Ancak Elfler’in gizli köylerinin tepkisi sorun çıkarabilir.] Benimaru ekledi.

[Şey, bu bir sorun olmamalı. Onlar bizimle savaşmaya karar vermedikçe.Yani, ormanın tüm hakları iblis lordları tarafından Rimuru-danna’ya verildi. Ki bu muhteşem. Şimdiye kadar, şehirler ve köyler kaynaklarını istedikleri gibi alıp ormanın içine doğru gelişiyorlardı. Biz de aynı şeyi yaptık ve izin istemedik. Çünkü gerek yoktu. Fakat şimdi, Elfler bile gizli köylerinde hala yaşamak istiyorlarsa, İblis Lord’u Rimuru’dan izin almak zorundalar. Bu haber baya büyük, biliyorsun değil mi? ] Kaijin, beklenti dolu bir şekilde dedi.

Onun dediğine göre, şimdiye kadar burada yaşamak için kimsenin izin almasına gerek yoktu.

[Ama, dediğin gibi olacak mı? Uzun zamandır burada yaşıyorlar, Dolayısıyla onların varlığı çoktan kabul edilmedi mi? ] Diye sordum.

[Hayır, hayır, sorulması gereken; Onlar İblis Lord’un korumasını aramaya mı gelecekler yoksa aynı tas aynı hamam devam mı edecekler?  Elbette buna kendi başlarına karar verecekler. Ancak bu, kendilerini bir istilaya açtıkları anlamına gelir. Eğer başka bir şey yoksa, ırkımız seni selamlamak için gelecektir. Babama haber vereceğim!] Telaşlı bir şekilde Gabil söyledi.

Her nedense, bunun önemli bir olay olabileceğini düşünüyorum. Kaygısız Veldora’yı görmezden gelirsek, Shion nedense yüzünde çok gururlu bir ifadeye sahipti. Eğer bu önemliyse, bana daha önce söylemenizi isterdim… Shion bunu fark etmesin diye değil.

Bu arada, Shion, bu bölgenin kazanılmasında senin bir etkin olmadı, biliyorsun dimi. 

Cidden, sekreter benzeri görünümünün aksine, o işi hiç beceremezdi. Umudumu da kestim artık.

[Fufun! Tam Rimuru-sama’lık bir hareket! ] Ve diğer benzer kibirli satırları Shion gururlu bir ifadeyle dedi.

Kısacası, İblis Lord’un korumasını elde etmek istiyorsanız önce onunla buluşmanız gerekiyor.

Bundan böyle, burada ne tür akıllı ırkların yaşadığını bulmak için Jura Ormanı üzerinde bir araştırma yapacağız. Yani durumdan anlaşıldığı üzere, Karayolunu inşa etmeyi bitirdikten sonra bile yine meşgul olacağız. Henüz Büyücüler Hanedanı Sarion’un içine yönlendiren yolu bile inşa etmedik, bu yüzden daha çok fazla yapılacak iş var.

Rigurdo’ya gelince, konukların yakında geleceğini düşünürsek, vatandaşlarımıza konukları sıcak karşılamaları adına, hazırlıkları başlatmaları için emirler verildi. 

Ciddi bir şekilde, bir iblis lordu olmanın zahmetli olacağını düşünmüştüm, ancak bu kadarını beklemiyordum.

Bölüm Başkanlarının toplantısını bitirdikten sonra, sormayı unuttuğum bir şeyi hatırladım.

Doğru, Hinata’dan bir yanıt aldık mı?

[Bu arada, Batı Aziz Kilisesine gönderdiğimiz elçi, mesajı güvenli bir şekilde iletti mi? Bir yanıt aldık mı?]

Benim sorum için,

[Kufufufufu. Efendim elbette güvenle ulaştı.]

[Her ne kadar bölgenin savunması baya dayanıklı olsa da kimse müdahale etmedi. Ama henüz bir yanıt da gelmedi.]

Diablo, mesajın ulaştığını doğruladı ve Benimaru yanıtın hala gelmediğini belirtti.

Şey, hala düşünüyor olabilirler.

Hinata ile savaşmak istemiyorum, ama bu ona bağlı. Onunla savaşsam kaybedeceğimi sanmıyorum, fakat yine de onu hafife almamalıyım. Dürüst olmak gerekirse, bunun mümkün olmadığını biliyorum, ancak sadece özür dilemeleri de yeterliydi.

Bunlara kafa yormaktansa ülkemi genişletmeye odaklanmak istiyorum.

Ve böylece, iblis lordu olduktan sonra yaptığım ilk bölüm toplantısını bitirdim.


Sürekli gecenin hüküm sürdüğü bilinmeyen bir ülkede, derin bir mezar odasının içerisine gümüş saçlı güzel bir kız cesaret edip girdi.

Adı Ruminas Valentine idi.

O bu ülkenin hükümdarı ve Karanlık Kraliçesi olarak bilinen bir İblis Lordu idi.

Ruminas’ın güçlü bariyerinin arkasında mühürlenmiş bir odanın içinde, kutsal ruh enerjisiyle dolu tabutun içinde onun sevgili kızı uyuyordu.

Cesaret edip buraya kadar gelebilecek çok az sayıda kişi vardı ve onun bariyerini yok edebilecek hiç kimse yoktu. Veya en azından kimsenin olmaması gerekiyordu …

Ruminas

Kalbi yüksek sesle zonklarken, kızın mezar odasına doğru ilerledi. Ve girdiği an, bir şeylerin sönük olduğunu fark etti. Oda bıraktığı gibi değildi ve sevgili kızının yanı sıra başka bir insan kokusu daha vardı. Gelen koku çok zayıftı ama onun Vampir burnunun algılayamayacağı bir şey değildi.

Ancak bu önemsiz bir detaydı…

Önemli olan, mezar odasında saklı olan tabutun kutsal ruh enerjisi silinmişti.

Hayatında ilk defa kafası karıştı, ve gördüğü şeyi kabul edemedi. Bir iblis efendisi olarak, Ruminas bu durumun tamamen imkansız olduğunu düşündü. Ama her ne kadar gördüklerini duygusal olarak reddetmek istese de, olanlar ortadaydı.

Onun sevgili tabutu çalınmıştı.

Ve kısa süre sonra ifadesi, öfkeye dönüştü…

Öfkesinden dolayı çığlık atarken, tüm gizli büyü enerjisini serbest bıraktı. Aynı anda, mezar odası çöktü ve öfkeli büyü enerjisi bir girdap oluşturdu.

Kimsenin giremeyeceği, bir ölüm yeri.

O öfkesini dışa vururken ayrıyeten durumu sakince analiz ediyordu.

Oluşturduğu bariyeri sadece kendisi kırabilirdi. Hayır, daha doğrusu… onun gibi birileri. Başka bir deyişle, onun dışında diğer İblis Lordları da bu bariyeri ortadan kaldırabilirdi.

Veya belki de iblis lordlarına güç bakımından rakip olabilecek varlıklar.

Ve, bu tabutun burada olduğundan haberdar olanlar. Aksi takdirde neden buraya girsinler ki. Dahası, Ruminas buradayken hedeflerine ulaşamazlardı.

Yani, onun yokluğundan yararlandılar. O zaman Walpurgis Ziyafetini de biliyorlardı.

Eğer öyleyse … suçlu …

Ruminas düşündü.

Mevcut yedi iblis lordu; O artık iblis lordu olmayanları da dahil etmeli mi?

Fakat onların her biri hakkında düşündükten sonra, herhangi birinden şüphelenmek için bir neden bulamadı.

Fakat.

[Bir saniye, ben birini unutmuyor muyum?] O mırıldandı.

Bahsettiği şu an ölü olan iblis lorduydu..

Clayman.

Çok zayıftı ki, onu çoktan unutmuştu. 

Ölmeden önce ne demişti o?

Bu … ‘Lanetli Lord’ Gazalim şimdi doğdu falan demişti?

O bahsettiği, bir iblis lordu değildi, onlarla rekabet eden biriydi. Ve eğer o Gazalim ise, muhtemelen Clayman’dan Walpurgis Ziyafetini öğrenebilirdi. Ve eğer durum böyleyse … o zaman gerçek amacı, tabutu ele geçirmekti…

[Clayman’a Walpurgis Ziyafeti düzenlemesi için talimat verdi ve bu arada tabutu ele geçirdi…?]

Bu yüzden Walpurgis Ziyafetine kim çağırdığı önemli değildi. Gazalim, katılımcılardan herhangi birine boyun eğdirmeyi başarırsa, harika olacağı düşüncesiyle Clayman’ı manipüle etti.

Eğer onun gerçek hedefi buysa, o zaman diğerleri sadece şov için miydi?

Kalbi aşağılanma duygusu ile dolduğundan, Ruminas’ın öfkesi, daha da alevlendi.

Tahmininin doğru olduğuna emindi.

Sevgilisini çalanlara ve onu evden uzak tutan iblis lordlarına karşı aşırı öfkeliydi. Kimsenin sevgilisine dokunmasını istemediğinden dolayı bütün muhafızları ondan uzak tutuyordu. Ancak belki de muhafızlar olsaydı bile sonuç herhangi bir şekilde değişmeyecekti.

Hangisi olursa olsun olay…

[Affedilemez. Seni affetmeyeceğim Seni bulduğumda tüm uzuvlarını tek tek parçalara ayıracağım! ]

Mezar odasının karanlık kalıntıları, gümüş saçlı kızın çığlıkları ve öfkeli gücü ile doluydu. Veldora’nın, ülkesini kül haline getirdiği öfke buna benzemiyordu, çünkü bu sefer onun kendi kalbi parçalanmıştı. 

Ve onun gerçekleşmemiş şehveti, Ruminas’ın değiştirmesine neden oldu.

«Doğrulandı. Koşullar yerine getirildi.
  Eşsiz Yetenek [Şehvet], nihai yetenek[Şehvetli Kral Asmodeus]’e dönüşmüştür  »

Dünyanın Sesi sessizce duran Ruminas’a bildirdi.

Ve,

[Umurumda değil! Bu benim umurumda değil!]
O avazı çıktığı kadar bağırdı.
Yeteneklerden birini çağırdı: Yaşam ve Ölüm.
O gerçekten şanslıydı, yakın çevresinde yaşayan bir canlı yoktu.
Sürekli gecenin hüküm sürdüğü bilinmeyen bir ülkede, gümüş saçlı bir kızın çığlıkları asla dinmedi.


Önceki Bölüm |          | Sonraki Bölüm