026–Yeni Yetenekler

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode





Çevirmen: bakakuun
.
.
.
.

Pekâlâ, elime bir insan bedeni geçirdiğime göre artık bundan sonra bir “kürk” ile gezemem değil mi?
Bu yüzden bir takım kıyafetin yapılmasını istedim.
Slime vücudunun elverişli olmasına rağmen çok önemli hataları-zayıflıkları da mevcut.
Ve bu eksiklik bir ekipmana hakim olamaması. Yani, büyü eşyaları harici başka bir eşya kullanamıyordum.
Hani üşüyor falan değilim ama biraz daha koruyucu bir şeyler isterim.
En azından bir vuruşu engelleyebilecek bir ekipman.


Ayrıca Cücüler Goblin’ lerin şimdiye kadar avladığı canavarlardan çoktan değişik şeyler ürettiler.
İlk ve en önceliği olan şey, cücelere kıyafet yaptırmak.
Bu nedenle Cücelerin yanına gittim.
Ya da daha detaylı anlatmam gerekirse daha yeni inşası bitmiş olan terzi kabinine…
En büyük cüce Garm kızlara (Goblinalara) emir vermekle ve onların takibini yapmakla meşguldü.
[Yo! Garm-kun. Bana yapmanı istediğim birkaç kıyafet var!]
[…Danna. Ne diyorsun? Nasıl giymeyi planlıyorsun? Eşya kullanamıyorsun değil mi?]
[Fufufu. Fuhaha, haaaaahahahaha! Beni küçümseme! Benim “hiç bir şey giyemeyen ben” olduğumu sandın, ha! Yani, artık değil! Haaaaaaaaa!!!]
[N…Ne!!! Danna’ nın vücudu büyüyor mu? Yok. Bir çocuk ha?]
[Tch. Şaşırmadın, eh… Neyse. Yetişkin de olabiliyorum ama öncelikle bu forma kıyafet yapmanı istiyorum!]
[Ta… Tamamdır. O zaman ölçü almayla başlayacağız! Oi, Haruna. Danna’ nın ölçülerini almayı sana bırakıyorum.]
Terzilerden biri, Haruna, tarafından ölçülerim alındı.
Tabi ki, çıplak olmama rağmen utanmadım. Sonuçta ortada bir şey yok…
[Aman! Ne kadar da şirin olmuşsunuz, Rimuru-sama!]
Dedi Haruna ölçüleri kaydederken.
Şirin? Yani tamam bende şirin olduğumu düşünüyorum ama buna Goblin’ lerin de katılması…
Canavarların estetik zevkinin olması beni şaşırttı, bunu belirtmek zorundayım.
Yarın yeni yetenekleri denemek ile geçirmeyi planladım.
Yola çıktım.
Eğer yeni yeteneklerimi denemek istiyorsam, kimsenin olmadığı bir yerde denemek en iyisi.
Rigurdo’ ya bir yerlere gideceğimi ilettikten sonra herkese uzak kalmasını emrettim.
Ve şehrin merkezine, mağaraya yöneldim.
Veldora ile tanıştığım yere.
Mağaranın içi normal olmayan bir şekilde yoğun ve en önemlisi bir canlı barınmıyor.
Canavarlar korktuğundan ortaya çıkmıyorlar.
Şimdi bunları test etmeye başlayalım.
Özel yetenek [Şekil Değiştirme] ve ekstra yetenek [Alev Kontrolü].
Alev Devinden [Klon], [Alev Hali], ve [Alan Limiti].
Peki, hangisiyle başlasak ki…
Klon beklentilerimi yerine getirebilecek gibi göründüğünden önce Alev Devi ile başlayalım.
[Alev Hali] ha. Slime iken aktifleşmiyor.
Herhalde sadece belirli şartlar altında kullanılabiliyor… Acaba bunlar neler?
[Alan Limiti]’ ne gelirsek, bunu kullanabildim. Ama anlamıyorum.
Yani yeteneğin amacı termal, ısı enerjisini bariyerin içerisine hapsederek dışarı kaçmasını engellemekmiş.
Ama bu yeteneği aktive edersem neden [Alev Durumu]’ nu kullanamıyorum… Bir dakika. Biraz önce elime bir bariyer yeteneği geçirmedim mi?
Tamamdır.
Öncelikle bu yeteneğin güçlü noktası düşmanı hapsetmek. Baya değişken-kullanışlı bir yetenek değil mi?
Sınırının maksimum alnı 100 metre, yarım bir daire halinde. Yer altına kadar uzanmıyor.
Uygulayabileceğim en küçük hali vücudumu kapsayabilecek kadardı. Etkileri değişmedi. Sadece büyüklüğü değişti.
Gücü?
Bir klon yaratarak üzerine alanı sardım.
Daha sonra [Su Kılıcı]’ nı kullandım. “Bashii!!” geri tepti.
Hoho… O kadar güçlü ha?
O zaman [Felç Edici Nefes] ve [Zehirli Pus Nefesi]’ ni deneyelim.
Bu deney yeteneğin çok fazla büyü gücü kullandığını gösterdi.
Klon da bıraktığım enerji ile bariyer [Felç Edici Nefes]’ e karşı koydu ama [Zehirli Pus Nefesi]’ ne dayanamadı.
Başka bir şekilde söylemek gerekirse büyü enerjisi sağladığım müddetçe bariyer dayanacak.
Daha sonra gözle fark edilir derecede büyü enerjisi olan bir klon yarattım ve bariyeri tekrar kurdum.
Yıldız Diş Fırtına Kurdu’ nun [Kara Şimşek] yeteneğini denemeyi düşünüyorum. Yıldız Diş Fırtına Kurdu iken yeteneğin alanını ve gücünü ayarlamak mümkün.
Kafasındaki iki boynuz buna yarıyor.
Slime’ ın boynuzları olmadığı için “Hepsini kullan” mantığıyla harekete geçiyor yetenek.
Bu yüzden gücü maksimuma getirerek, hedefe kitlendim… Ateş!
Bariyere gelirsek en az seviyede kurdum. Eğer kapladığı alan az olursa o kadar az büyü gücü kullanmalı.
Sonuç,

*Pika! ….. Chudooooooooon!!!*

Bir toz kalıntısı bile kalmadı.
Bu gereğinden çok tehlikeli.
Yani… Herhalde bariyere o kadar da güvenemeyeceğim.
Evvela Termal Dalgalanma Dayancı ve Elektrik Akım Dayanıklılığım varken nasıl oldu da ortadan kayboldu (bir toz tanesi bile kalmadan yok oldu).
Bu çok mantıksız.
Belki bu [Kara Yıldırım] yeteneği diğer ekstra yeteneler arasında da özel bir yetenek olabilir.
Ama vay be bu saldırı belimde soğuk terlerin akmasına neden oldu.
“Kendi üzerimde denememem ne kadar da iyi oldu!” bunun gibi düşünceleri içtenlikle düşündüm.
Ancak yeteneği kullanmam için Yıldız Diş Fırtına Kurdu kılığına girmek zorunda kalmam yeteneğin kullanışlılığını büyük olasılıkla sınırlıyor.
Daha sonra Alev Devi’ ni taklit ettim ve tekrardan [Alev Durumu]’ nu denemeye çalıştım.
Sonuç, 2000 dereceye ulaşan bir gaza dönüşmem oldu. Ama beklendiği eğer bariyeri kullanmazsam ısı çok hızlı bir şekilde kayboluyor.
Bu yetenekte duruma bağlı bir şey anlaşılan.
Bu arada bariyeri kullandığımda [Alev Durumu] müthiş bir yetenek.
A+ (?) sınıfı bir ruhtan da beklenildiği gibi.
[Freya Alanı] düşmanı içten kızartan, diğer bir deyişle havayı soluyan herhangi bir canlıyı öteki tarafa yollayan bir yetenek. Bariyerin ve alev durumunun birleştirilmiş hali.
İfrit ile dövüşürken ona karşı olan dayanıklılığım gerçekten çok iyiydi.
Bu yeteneği nasıl kullanacağım gelirsek bunu daha sonra düşüneceğim.

Şimdi ekstra yetenek [Alev Kontrolü]’ ne gelecek olursak.
Shizu-san’ ın yaptığı gibi bir şeyleri öyle infilak ettiremiyorum. Bu yeteneğin arkasındaki hile ne olabilir acaba, bunu bilmiyorum…
Parmak ucumda bir ateş yakarak bunu avcumda kavuşturarak hedefe atmak gibi partide kullanılacak oyunları yapmak kolay.
Ayrıca ısıyı elimde kavuşturarak bunu ısı halinde yayabildim, bu şekilde bir nevi alev dalgası-püskürmesi yapmayı başarabildim. (TL: daha çok alev dalgası gibi, ışın).
Ve daha bitmedi ısıyı beklettikçe gücü de atıyor.
Yani normalde alevin sıcaklığı 200 derece ama eğer bekletirsem 1600 dereceye kadar çıkıyor.
Şimdi bunu tıpkı [Su Kılıcı] gibi hedefe atmayı başarmam lazım.
10 metre ötedeki hedefe 1400 dereceyi aşan ısıyla vurdu. Bu fevkalade yeteneğe [Alev Mermisi] demeye karar verdim.
Tıpkı bir uzaylının bitirici hamlesine benziyor hani parmağından lazer atan var ya. (TL: Dragonball’ a atış)
Ayrıca direk avcumun içinde alev oluşturarak büyük olasılıkla düşmanı kavurabilirim.
Birinin kafasını tutarak onları yakmakla tehdit etmek gibi tehlikeli bir şeyi yapar mıyım? Evet, büyük olasılıkla yaparım.
Buna ek olarak görünen o ki çalışarak yeteneğin ısısını da artırabileceğim, adam akıllı bir patlama yaratabilene kadar buna çalışmalıyım.
Sonuçta canavarların özel yeteneklerinden farklı olarak bu yeteneği çalışarak daha iyi yerlere getirebilirim.

Pekâlâ, son yeteneğe gelirsek.
[Şekil Değiştirme].
Ney, neyi değişiyorsun lan şeklimiz var zaten bizim… Ne kadar da tatsız bir ismi var.
Hani bir kere öldük diye de… Biz daha ölmedik.
Her neyse yeteneği deneyelim.
Ama bunu nasıl yapacağım hakkında hiçbir fikrim yok.
Bunu gibi zamanlarda [Ulu Ermiş] günü kurtarır! Sensei! Lütfen az yardım!!!

<<Çözüm. Özel Yetenek [Şekil Değiştirme]’ nin etkileri
Birleşim: Hedef ile tek bir vücuda birleşme.
Ayrışım: Birleşilen hedeften ayrılma.
(Ayrılınan hedefin bir fiziksel vücudu yok ise birleşilen hedef yok olabilir.)
Bu ikisi senin yeteneklerin>>

Anladım.
Yani Shizu-san’ ın iblis görünümü bu özel yeteneğin sayesindeydi ha?
Ancak bu benim yeteneklerimle çok iyi bir şekilde çalışmaz mı? Denemeden önceki ilk izlenimim buydu.
Bu slime vücudu terlememesine rağmen soğuk terlerin aktığını hissettim.
Bu düşmanların yeteneklerini anlamada ilk adım. Ama daha önemlisi bunu onların yeteneklerini silmek için kullanamaz mıyım?
<<Çözüm. Ruha işlenmiş yetenekler ne ayrıştırılabilir ne de yok edilebilir. >>

Ne yazık ki o kadar da mutlak bir yetenek değilmiş.
Ama yeteneklerimle iyi bir şekilde kombine edilebileceğine eminim.
Örneğin, taklit ettiğimle birlikte canavarlarla bunu kombine edemez miyim?
Shizu-san bu yeteneği bilincinde aktif olan İfrit ile birleştirmişti, ben de bu yeteneği aynı şekilde kullanarak bir iblis olabilir miyim?
İblis dönüşümü var olan bedenin istenen özelliklerle tekrardan yaratılması gibi bir şey olmalı.
Belki bir seçenek olarak fiziksel görünüşümü de değiştirebilirim.
Bu şekilde hayal etmeye denedim,
Alev Devi’ nin yeteneklerini slime bedeninin üzerine koymayı.
Şatafatlı bir şey yapmaya çalışmıyordum ama yüzümün ısısı 200 dereceye kadar çıktı.
Görünüşe göre [Alev Hali]’ ni bu formdayken kullanabilirim.
Yeteneği etkinleştirdiğimde yaydığım aura bir alevinki gibi oldu.
“Yüzümün” ısısı da 1400 dereceye kadar çıktı.
Görünüşe göre bu bir silah olarak kullanılabilir.
Eğer yakalanırsam bile bunu kullanarak kaçabilirim.

Bu şekilde şimdiye kadar özümsediğim bütün canavarlarla birleşmeyi denedim.
Örümcek beyaz noktalar verdi.
Kırkayakta dişler çıkardım, iğrenç.
Kertenkele pullar verdi.
Yarasa… İblis vari kanatlar çıkardı. İblis kanatlı bir slime. Baya havalı gözüküyor aslında.
Fırtına Kurdunda siyah dönüştüm ve iki boynuz çıktı. Bir Unicorn -tek boynuzlu ata- benzeyen boynuzlar.
Ama göremediğimden bu boynuzların nerede çıktığını endişe ile karşılıyorum.
Sırada Kara Yılan, vücudum altın rengine büründü.

Şimdi bir slime iken bile bütün yetenekleri kullanabiliyorum.
Görünüş olarak…
Birden fazla birleşim geçirebilir miyim?
Cevap, evet. Ancak iki kereden daha fazla olmamak kaydıyla.
Üçüncüyü yapamadım. Ancak çoğu canavarların yetenekleri birleşim gerektirmiyor.
Yeteneklerin gücü azalsa bile kullanabildiğim müddetçe çok bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum.
Kullanmak için dönüşmek zorunda olduğum yetenekler ise… [Alev Durumu] ve ]Kara Yıldırım] – sadece bu ikisi.
Bir yetenek olmamasına rağmen uçuş kabiliyetini kullanabilmem için yarasaya dönüşmek zorundayım. Ancak, uçmaya yaramayan kanatlar büyütebiliyorum.
Bu sebeple, Alev Devi, Fırtına Kurdu ve ya Dev Yarasa – duruma göre ikisini seçerek kullanmak büyük olasılıkla ileriki kapışmalar için temel strateji olacak.
Yani yetenekleri kullanışlı olduğu sürece tabi ki.

Bu arada taklit ederken birleşmeye çalışırsam…
Toplamda üç bedeni birleştirebiliyorum.
Bu şekilde bir chimera oldum. Çok teşekkür ederim… (TL: chimera = Başı aslan, bedeni keçi ve kuyruğu yılandan ateş soluyan dişi mitolojik canavar vari bir slime)
Yok, aslında canavarların caydırıcı güçleri o kadar da değişmiyor.
Fırtına Kurdu ve Yılan sonuçta elimde olan en güçlü canavarlar.
Hangisini temel olarak kullanırsam kullanayım gücü fazla değişmiyor ama Yıldız Diş Fırtına Kurdu hızından dolayı çok daha üstün.
Çok zor bir durumda kalınca her zamanki gibi ona sırtımı dayayacağım.

İnsan olunca peki nasıl değişiyor yetenekler?
Sıradaki düşüncemdi.
İnsan bünyesinin en büyük getirisi bir şeyleri giyebilmesi.
Oysaki taklit ettiğim herhangi canavar ve ya büyülü hayvan direk bu unsurdan eksik kalıyor.
Ama şimdilik, görünüşümdeki değişiklikleri tartışalım,
Alev Devi: Saçım ve gözlerim kızıl renge büründü,
Yıldız Diş Fırtına Kurdu: Saçım siyah oldu ve sanki iki tarafa dik bir şekilde ayrılmış gibi şekil aldı… kuyruk ve kulaklar nerde lanet olsun!!!
Kara Yılan: Gözlerim bir yılanınki gibi yeşil oldu. Ellerim ve ayaklarım pullarla çevrelendi ve keskin pençeler oluştu,
Dev Yarasa: İblis Kanatları çıktı,
Taklit edemeden kullanamadığım yetenekler yine aynı.
Yani eğer gelecekte birkaç lanetlenmiş kılıç bulursam bu bünye savaşmak için norm olabilir.
Şimdi düşünüyorum da bunlardan bir tane yapmaya çalışmalıyım.
Bilakis inorganik maddelerle de birleştirebilirim.
Bu ne mi demek? Büyük olasılıkla kılıcın özel yetenekleri ve niteliklerini elde etmek gibi bir şey.
Bu konu kesinlikle denemek istediğim bir şey ama hakkında hiç bir şey bilmiyorum.
Ayrıca bir iblis Lordu’ nu yenmek için kutsal bir kılıç aramam iyi olmaz mı?
Bir krallığa girdiğim de çevreyi tararız.

… Rezistanslarımı denemeyi tamamen unuttum.
İlk olarak, [Alev Kontrolü] yeteneği ile birlikte Alev Saldırısı Direncini elde ettim.
Ama bu direnç olsa bile güneşe atılsam herhalde yanarak küle dönüşürüm.
Bu yüzden soru ne kadarına dayanabilirim oldu. Bunu kendi yeteneklerimle denemekten başka bir yol yok.
Şimdiye kadar hasar almaktan korktum ve bunun gibi deneylerden kaçındım ama bu gün ben başka bir slime’ ım!
[Kara Yıldırım]’ ı denediğim gibi kendi vücudumun üzerinde deneyelim bakalım.
Ne kadar hasara dayanabilirim bunu öğrenmeliyim.
Az bir şey endişe etsem de bu deney kesinlikle ölüm kalım meselesi.
Bir klon yaratarak onu kontrol ettim. Tabi ki bir slime iken. Bunu bir çocuk gibi görünürken yaparsam okuyucular ne düşünür?!
Şu anki klon bir çocuk görünümünde ama slime’ a benzeyen bir tane de yapabiliyorum.
Üstelik buna alışırsam eğer, giydiğim eşyalarında kopyalarını yapmak mümkün gibi görünüyor.Klonlama yeteneği özel yeteneklerin izin verdiği dereceye kadar sınırlı.

İlk olarak, [Ulu Ermiş]
Kullanıcı bir kilometre içerisinde olduğu müddetçe bir klon yaratılabilir.
Kullanıcının alanın dışına çıkması halinde bilinç bağlantısı kopar ve klon sadece basit emirleri gerçekleştirebilir.
Görüş paylaşıldığı için verilen emir herhangi bir zamanda değiştirilebilir, klon uzak mesafe keşif görevlerinde kullanılabilir.
İkinci, [Avcı[
Mide sadece gerçek vücudu serbest kılabilir.
Klon daha önceden özümsenerek depolanabilir ancak tekrar dışarı çıkarılamaz.
Ancak yeteneklere ait bilgiler elde edilebilir.
Üçüncü, [Şekil Değiştirme]
Sadece tek bir birleşim gerçekleştirilebilir. Ayrılım değişmez.

Derin bir araştırmadan sonra bazı sınırlamalar belirdi ama yetenekler yine de baya güçlü.
Bu şekilde klonum ile biraz kapıştım.
Sonuç, [Su Kılıcı] baya güçlü bir saldırı.
Kara Yılan tek bir saldırıda yerde. Yıldız Diş Fırtına Kurdu iki taneden sonra ortada yok.
Gerisini hayal edebilirsiniz.
[Alev Mermisi]’ ni parmak ucumdan bir lazer gibi atmış olmama rağmen dehşet verici bir şekilde güçlü.
Ancak delici bir saldırı olduğundan hedefin ölümü garanti değil. Kafaları ve hayati önem taşıyan organları zayıf noktalara dönüşüyor ancak önce onlara vurabilmem lazım.
Örnek olarak, yılanı kafasından vurdum ama ölmedi. Eğer gardımı düşürmüş olsaydım yenilebilirdim.
Bu nedenle [Su Kılıcı]’ ndan güçlü olmasına rağmen öldürmesi daha zor bir yetenek.
Bu noktayı çok kolay kabullendim.
En güçlü yetenek [Kara Yıldırım].
En güçlü ikili ise [Yıldız Diş Fırtına Kurdu ve Alev Devi] – bariyer ve alev durumu aktif olduğundan klon hemen ölmedi.
Tersine zar zor yendim desem yeri.
Belki [Alev Durumu]’ nu defansif bir yetenek olarak düşünmek daha iyi olur.
Yine de en güçlü kombineden başka buna karşı dayanabilen başka bir yetenek yok.
Dahası taklit ederken eğer yeterince hasar alınırsa normal halime geri dönüyorum: ancak alınan hasar gerçek vücuda iletilmiyor.
Bu nedenle eğer bir saldırıda ölürsem bu kesinlikle aşırıya kaçma denebilir.
Böylece değişik bilgilere edindim.
Geri kalanı [Ulu Ermiş]’ in simülasyonlarıyla doğrulanabilir.

Bir çocuğun bünyesine bürünerek gitmeye hazırlandım.
Yolda beni görünce topuklayan Kırkayakla karşılaştım..
Fufufu. En sonunda varlığım tanındı.
Her ne kadar dışardan bir çocuk gibi görünsem de!
.
.
.
.
Durum
İsim: Rimiru Tempest
Tür: Slime
Kutsal Koruma: Fırtına Hanedanlığı
Unvan: Canavarları Kontrol Eden (Kimse)
Büyü: Yok
Yetenekler: Özel Yetenek [Ulu Ermiş], Özel Yetenek [Avcı], Slime Türüne Ait Yetenekler [Özümseme, Absorbe, Yeniden Yapılandırma], Ekstra Yetenek [Su Kontrolü], Ekstra Yetenek [Büyü Algısı], Elde Edilmiş Yetenekler: Kara Yılan [Isı Tespiti, Zehirli Pus Nefesi], Kırkayak [Felç Edici Nefes], Örümcek [Yapışkan İplik, Demir İplik], Yarasa [Ultrason Dalgaları], Kertenkele [Savaş Zırhı], Kurt [Üstün Koku Duyusu, Telepatik İletişim, Baskı, Gölge Adım, Kara Yıldırım], Alev Devi [Klon, Alev Hali, Alan Sınırı]
Rezistanslar (Dayanıklılık): Termal Dalgalanma Rezistansı EX, Fiziksel Saldırı Rezistansı, Acı Rezistansı, Elektrik Rezistansı, Felç Rezistansı.



☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽
GÜÇLENME BÖLÜMÜ BİTTİ
☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽
TL Not: [Sekil Değiştirme] yeteneğinin anlatılırken orijinalinde yetenek adı sapık değişimi gibi bir anlama geliyor yazar bunu: değişmiş bir “centilmen” olabilirim ama bir sapık değilim gibi bir şakaya vuruyor – bu Türkçe’ de çok anlamsız olduğundan doğaçlamayla umarım daha mantıklı bir şaka haline getirebilmişimdir… VE İLK KİTAP BİTTİ !!! HEY! … çevirmeye devam ha…ha…ha

Önceki Bölüm |          | Sonraki Bölüm