025–İnsana Dönüşüm!

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode






Çevirmen: bakakuun
.
.
.
.
Shizu-san bana hayatının tek hedefini miras bıraktı.
Şimdi, bu hedefi gerçekleştirmek için bana kalan tek şey, “İblis Lordu” hakkında bilgi toplamaya başlamak.
Kolayca kabul ettim ama verilen söz tutulmalı.
Ben sözünün eri bir adamım.


Bana yeni yetenekler bırakarak ayrıldı.
Özel Yetenek “Taklit” ve ekstra yetenek “Alev Kontrolü”.
Şans eseri aynı zamanda Alev Devi İfrit’ i de özümsemişim.
Düşmanım olmamasına rağmen o tehlikeli bir canlıydı.
Yani sonuçta A sınıfını sollayan bir canlı (ruh-peri).
Sorgusuz ne Yıldız Diş Fırtına Kurdu ne de Kara Yılan onu alt edebilirdi.
Yeteneklerini yavaş yavaş araştırmalıyım.
Ama ondan önce!
Kontrol etmem gereken daha önemli bir şey vardı.
Aynen! İnsana Dönüşmek!!!
Basit bir çadıra girdim, benim şimdiki ihtiyaçlarımı karşılamak için yapılmış yeni bir çadıra.
Kimse giremez! Dedim ve kapıyı kapattım.
Ku kuku, Kuha ha, Ku ha hahaha
Doğru bir şekilde üç aşamalı gülüşü gerçekleştirdim. (TL: Kötü adamların gülüş şekli – Veldora’ da gülmüştü 3. Bölümde.)
[Taaaaaaaak~lit!]

P 405
Ses efektleri olmamasına rağmen — Taklit yeteneği etkinleştiriliyor: İnsan!
İlk defa bir şeyi bu kadar taklit etmek istedim.
Ancak,

…………Ne?

Oyaoyaoya…..
Her zaman çevremi kaplayan siyah duman ortaya çıkmadı.
Ne oluyor! Diye düşündüm ama bakış açım biraz yükselmiş.
Aynı zamanda ellerimi ve ayaklarımı da hissedebiliyordum.
Ve cildimin rengi de soluk maviden değişti.
Mu, mu mumu?
Çok iyi anlamasam bile düşündüğümden farklı hissediyorum.
Burada bir ayna olmaması kötü oldu.
Ancak,
Kabullenmek istemiyorum ama şu an hissettiklerimi 30 yıl önce hissetmiştim.
İlk okula gittiğim zamanlar gibi.
Şimdilik bunu düşünmeyi bırakmak istedim.
Ama tam şimdi farkına vard
ığım bir şey vardı; büyük bir fark.
Ortada yok.
Hemen kontrol ettim.
Bu şekilde şok edici bir gerçeği öğrendim…
Yok… yok yahu.
Pürüzsüz, hiçbir şey yok.
Ya~ni, yani, eğer düşünürseniz bir canavarı taklit ettiğim zaman bunun gibi şeyler üzerinde hiç düşünmemiştim.
Tuvalete gitme ihtiyacım olmadığından bunun gibi organların olmasını da bekleyemem, değil mi…
Ortada olan bir gerçek… Ben, üremeyen benim üreme organına da ihtiyacım yok.
Cevap……., şimdi bulunduğum durum, bu olay…
Büyük bir kayıp hissi ile anladım! Birden bire bir endişe kapladı beni.
Olamaz! Acele içinde kafamı kont
rol etmeye çalıştım. Yumuşak ve gür bir histi.
İçimin rahatladığı için bir iç çektim.
Bir uzaylı ya da şüpheli bir ins
an gibi görünmüyorum… Şükürler olsun!
Düşünürsek Yıldız Diş Fırtına Kurdu’ nun da kürkü gürdü.
Kürksüz canavarları hayal etmek kendimi kötü hissettiriyor…
Dur. Bundan daha ilerisini düşünürsem kötü olabilir.
Şimdi, ben, bu zamana kadar sakinliğini korumuş olan ben, kızdım mı?
Şimdiye kadar “oğlum” hakkındaki her şeyi kabullenmiştim.
Ancak, bu vücudu kontrol edememem gerçekten kötü oldu….
Ve o anda aklıma iyi bir fikir geldi. “Klonları” kullanamaz mıyım?
Kendimden beklenildiği gibi.
Bu haldeyken mümkün olur mu bilmiyorum ama deneyelim bakalım.
Siyah bir duman bedenimden çıktı gözlerimin önünde insan haline büründü.
Bir anda tamamlandı.
Bu… tehlikeli.
Birden çok yönde tehlikeli.
Öncelikle görünüş.
Gümüş saçlı bir figür, güzel bir kız? Şirin bir oğlan? Bu durum normal çünkü cinsiyet yok ama…
Her durumda bulunan özellikler daha çok kadınsıydı.
Büyük olasılıkla orijinal vücut Shizu-san’ dan geldiğinden ve benim kendi genlerimin mevcut olmamasından.
Bu… yani beklenilmesi doğal bir durum.
Şirin bir çocuk, çırılçıplak ayakta duruyor. Yani sonuçta saklamaya gerek olan yerler yoktu…
Ama işte sıkıntı da bu, bu ahlaken tehlikeli.
Ama müthiş derecede şirin bir yüz. Shizu-san’ a İYİ İŞ! Dememe izin verin.
Eskiden elim ayağım düzgündü ama bu kadar da değildi.
Bu yüzden içten bir şekilde teşekkür ediyorum.
Kürk içinde sarılıydım ve klonda kürke sarındı.
Hala kıyafet ayarlamadım.
Klonların neden tehlikeli olduğuna gelirsek.
Yetenekleri yüzünden.
Klonun üstün düşünce kabiliyeti vardı ve tamamen bana bağlıydı.
Bu ne demek mi? İkisi de benim.
Klon ve ana vücut arasında bir fark yok.
Yok, açıkça Klonun Alev Devi İfrit yeteneği daha güçsüz.
Ama nedense klonun benden altta olduğunu hissetmiyorum. Yok, acaba gerçekten benden altta mı…?_
Farklılıklar var.
Büyü gücü kapasitesi. Normalde kullanılabilen büyü büyüklüğünün (kapasitesinin) sınırı var. Verilen miktardan fazla kullanamıyor.
Ancak daha fazla büyü gücüz vermeye devam etmek mümkün.
Baya büyü gücüm var. Nasıl kullandığıma göre baya güçlü olabilir.
Ancak Alev Devi İfrit 10 tane kolan yaratmıştı halbuki benim üstün yetenekli klonlarımın sınırı sadece bir adet.
Tabi eğer düşmanın tarafından bakılırsa bu durum büyük bir hile.
Son neden.
Taklit ederken rahatsız olmadım.
Siyah duman ortaya çıkmadığında fark ettim.
Örnek olarak, Yıldız Diş Fırtına Kurdu.
Dönüştüğümde taklit siyah dumanın içerisinde ayarlamaları yapıyor. Ama bir slime’ ın vücut yeteneklerinden daha güçsüz.
Bir slime’ ın vücudunun uzuvlarının olmamasına rağmen fiziksel olarak hareketinde kısıtlama olmamasının nedeni tek bir hücrenin yeteneklerinin normalden çok üstün olması.
Her bir hücre hem kas hem beyim hem de sinir görevinde.
Anlıyor musun? Önce göz görür sonra bunu beyine iletir.
Ama bir slime bu prosedürü hiçe sayıyor.
[Ulu Ermiş]’ in düzeltmesi ile benim algılama hızım normalden 1000 kat daha hızlı. Bu yüzden tepki hızım normal bir insanın kat be kat üzerinde.
Ancak siyah dumanın içerisinde yaratılan (taklit edilen) vücudun biraz “lag” süresi var, düşüncelerin beyine ulaşması için – gerçek beyine.
Belki klonların kalitesinin düşmesi bundandır.
Ama insan taklidi siyah dumanı yaymıyor…?
Tepki hızı slime ile eş değer. Bu yüzden rahatsız olmadım.
Ve uzuvların olmasından dolayı motor hareketleri daha iyi… Ama bir çocuk.
Sonuçta hareket etmesi bir slime’dan kolay da.
Aynı zamanda siyah dumana gerek kalmadığından büyü gücü harcamaya da gerek yok.
Bundan sonra bu bedeni ana beden olarak düşünelim! Diye düşündüm.
Birden bire aklıma bir fikir geldi, bu yüzden klona bir emir verdim.
Kendisini pürüzsüzce değiştirmesi için.
Klon büyümeye başladı!!!
Değişim anında fiziği çamura benzedi ve daha sonra dalgalanan gümüş saçlar, güzel orta çağ görünüşü ortaya çıktı.
Mükemmel!
Üstelik o halinden herhangi bir kadın ve ya erkek tipine de bürünebiliyor.
Maço ya da şişman, genç ya da yaşlı da olabiliyor.
Değişik şartlar dahilinde taklit edebildiğini öğrendim. Ayrıca siyah dumanın nedeni büyük olasılıkla ortaya çıkan fazla kütleyi kontrol etmek için yani bir yetişkin haline bürünmek bunu gerektiriyor.
Bu iyi olabilir, fiziksel gücümü arttırabilirim.
Tepki hızının düşmesine rağmen daha fazla gücün olması daha avantajlı.
Yani, hız da kavgalarda en önemli elementlerden! Diye düşünüyorum.
Bundan sonra daha fazla deney yapmaya devam ettim ve bu vücudun yeteneklerine alıştım.
Bu şekilde ben, bu dünyada da elime bir insan bedeni geçirdim!

☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽


Önceki Bölüm |          | Sonraki Bölüm