023–Alev Devi

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode






Çevirmen: bakakuun
.
.
.
Sessizlik birden bire bozuldu.
Yüzündeki maskesinde çatlaklar oluşmaya başladı ve içerisinden büyü gücü fışkırmaya başladı.
Yavaşça, Shizu ayağa kalktı ve kendi kendine konuştu.
[Bu çağırma büyüsü mü??!]
Ellen şaşkın bir şekilde düşüncelerini kelimelere döktü.
[Oi Oi, harbi mi? Hangi seviyeden çağıracak?]


[… Uh, büyünün gücüne bakarsak, B+ seviyesinde bir canavar ve ya daha güçlü bir şey.]
[Danna-kata bunun gibi şeyleri kolayca söylemesen, durdurulamaz bu!!!] (TL: Danna-kata = efenim gibi)
Yetenekli maceracılardan beklenildiği gibi konuşmalarını birden bire sonlandırarak saldırı pozisyonlarına geçtiler.
[Öncelikle onu sabitleyin! [Çamur Hevengi].
[Uoooooooo—-rya!!! [Ağır Darbe].
Ellen onu durdurmak için bir ip yaptı bu arada Cabal bütün vücuduyla Shizu’ ya karşı yeteneğini kullandı.
Guido özellikle önemli bir takım üyesiydi hemen gardını aldı.
Fumu.
B sınıfı olmalarına rağmen takım çalışmaları birinci sınıftı.
Boşa harcanan bir hareket yok.
Ama
[Haaaa—-! [Patla (İnfilak Et)].
Shizu parmağını salladı, önce aşağı sonra yuları doğru.
Ve ondan sonra Shizu merkez olmak üzere küçük çaplı bir patlama meydana geldi, çadırımı paramparça ederek.
Çadırı bir kenara koyarsak bu patlamadan yaralanan var mı üçlü arasında.
Ben hiç hasar almadığımdan onlar hakkında endişelendim.
[Çamur Hevengi] ile sabitlenmiş olan Shizu’ yu [Ağır Darbe] ile yere devirmeye çalışan Cabal havaya uçtu.
Durumu kollayan Guido tehlikeyi fark ederek Ellen’ i ittirebilmeyi başarmıştı, ikisini de kurtarabilmişti.
[Oi, iyi misiniz?]
Diye sordum.
[Ah, iyiyiz!]
[Bekle ~uuuu, bütün vücudum acıyor! Bunu için hasar tazminatı ödeseler iyi olur!]
Diye ikisi cevap verdi.
[O o acıyor…. Siz…. Lütfen lideriniz için biraz endişelenin!]
Söylenirken Cabal ayağa kalktı. Ne kadar da dayanıklı biri!
[Shizu-san’ ın büyü kullanabildiğini biliyordum ama çağırma büyüsü bile yapabilmesi…?]
[Acaba ne diyordu ki?]
[Yok, yok… Ona kafa yorma şimdi. Bildiğim kadarıyla çağırma büyüsünü hazırlamadan yapmak görülmemiş bir şey…]
Guido bunları söyledikten sonra hareket etmeyi bıraktı ve
Eh……., imkansız…… İnflak Kraliçesi?]
Her halükarda, durum tam düşündüğüm gibi.
Shizu büyüsünü hazırlamaya devam etti. Vücudu kızıl bir parlaklık vermeye devam etti ve bir şey ortaya çıkmaya başladı.
Maskesi yavaşça yükseldi ve siyah saçları özgürce dalgalandı.
Amacı neydi? Dış görünüşünün birden bire bu kadar değişmesinin…
[Rigurdo! Herkesi tahliye et! Onları güvenli bir yere götür!]
[Ama…]
[Bu bir emir! Tahliyeyi bitirdikten sonra Ranga’ yı buraya çağır!]
[Anlaşıldı! Emrinizi duydum!]
Rigurdo hemen tahliyeyi başlattı.
Görebildiğim üzere Goblinler’ in burada bir yardımları olmaz. Ve onları boşu boşuna katlettirmeyeceğim.
Nedeni basit.
Belki bu maceracılar bize saldırmak için bir oyun planladılar, bize saldırabilmek için bir şans yarattılar.
Katletme planları yüzünden bu kadar kolayca döktüler ortaya gizli olan bilgileri (ne kadar önemsiz olursa olsun).
Shizu’ yu çember altına aldıktan sonra bize arkamızdan saldırabilirlerdi.
[Oi Guido İnflak her nesi de kim?]
Hızlıca sorusuna cevap vererek,
[O, bundan 50 yıl önce çalışmış olan, kahraman vari biri?]
Ellen bu şekilde cevap aldı.
Ünlü biri mi? Tam böyle düşünürken,
Shizu’ nun yüzünden maske düştü.
Alevler rüzgârla birlikte yükseldi.
Shizu’ yu tamamen yuttu ve bir Alev Devi ortaya çıktı.
Çağırma Büyüsü [Alev Devi (İfrit)]! Alevlerin hükümdarı her şeyi yuttu.
<Özel yetenek [Şekil Değiştirme] etkinleştirildi>
Dünyanın Sesi yankılandı.
Sonra, Shizu’ nun bedeni ve Alev Devi (İfrit) bir beden oldu.
[Ge~e!!! Bu İftit, A sınıfı üzeri, yüksek rütbede bir Ruh-Peri!!!]
[Vay anasını… İlk defa görüyorum! Yanii~ bunu yenebilmemizin ihtimali yok, ha ~!!!]
[Bundan şüphe edilmez… O İnflak Kraliçesi!]
Fu~u—–! Don!!!
Isı darbesi yavaşça bize yaklaşmaya başladı.
Görünüşe göre üçlü bir takım büyü bariyeri kurmaya çalıştı ama tek bir darbe ile havaya uçtular.
Ölmemiş olmalarına rağmen açıkça hasar almışlardı.
Bilinçleri vardı ama hareket edemiyorlardı.
Her halükarda gerçekten savaşıyorlardı. Bu sorgulanacak bir şey değildi.
Onların bize saldırması olasılığını tamamen eleyebilirim.
Ama vay anasını be bu yeteneğin kayda değer bir gücü var.
Alev Devi (Shizu) ,merkez olmak üzere, sonu gelmez büyü gücünü açığa çıkarırken 30 metre çaplı kavurucu bir rüzgâr etrafımızı sardı.
Bu arkadaşla savaşmazsam ben kesin gittim.
Ancak, garip bir şey vardı.
Bu durumda bile hiç korku hissetmedim. Canavar olmam bunun gibi değişikliklere mi neden oldu? Veldora ve Siyah Yılan ile karşılaştığım zaman korkmuştum ama belki onları İfrit ile karşılaştırdığımdandır.
[Oi, amacın ne?]
[Fu~u—!]
Ka~tsu! (TL: Patlama efekti)
Titreşmeler!
Bir önceki patlamaya benzemeyen bir ısı dalgası yaydı. Ancak oradan çoktan kaçmıştım.
Benim tepki hızımla ses hızında bir şey hareket etse bile ondan kaçabilirim!
Önceki patlamadansa ısı dalgası ışın olarak geldi bana doğru. Ancak çoktan bu dalgalanmadan kaçmıştım.
Dahası, bütün ağaçlar kesildiği için açık bir arazide kapışıyorduk. Ormanın içinde olsaydık kesin alevler orman yangınına neden olurdu, bana tahmin edilemeyecek sıkıntı çıkarırdı bu.
Ancak kendini o kadar da bir bok sanma!
Bishun!!! (TL: Su Kılıcı Efekti)
Karnını hedef alarak [Su Kılıcı]’ nı kullandım.
Ama saldırı Alev Devi (Shizu)’ ne varamadan buharlaştı. Alev girdapları Alev Devi (Shizu)’ yu sararak korudu.
Mumu… Görünüşe göre [Su Kılıcı] zırhını geçemeyecek.
Bütün gücümle kullanmam iyi bir fikir mi ki? Diye düşündüm ama hızlı bir şekilde buhar genleşmesi ile oluşacak patlamayı hayal ettim. Evet, bu hiç eğeleneli olmazdı.
Anlaşılan buna başvurmak zorundayım.
Tam bu sırada Ranga geldi.
[Beni mi çağırdınız? Lordum!]
Şimdilik Ranga’ ya üçlüyü almasını söyledim.
Sonra,
[Güzel şimdi güvenli bir yere kaç! Onu ben yeneceğim!]
Neredeyse bu emri reddedecekti,
[Lordumun buyurduğu şekilde yapacağım, size savaşta şans diliyorum!]
Bu kelimelerle üç kişiyi ağzında tutarak kayboldu.
Şimdi kendimi tutmadan savaşabilirim.
Alevler etrafında hiddetleniyordu.
Algı yeteneğimi kullanarak ısı dağılımını kesin bir şekilde anlıyorum.
Alev Devi (Shizu) kendisinin kopyalarını yaratarak saldırmaya yollamasına rağmen ısının derecesini algılayabildiğimden kolayca kaçabiliyorum.
Bana karşı bu saldırıyı asla tutturamaz.
Ama aynı zamanda benim saldırılarımda bir etki etmeyecek.
Ne kadar uğraştırıcı bir alev bu.
Yer magmaya dönüştü… İçerideki ısı seviyesi müthiş bir derecede yüksek olmalı.
İşte bu yüzden sıkıntı: [Felç Edici Nefes] ve ya [Zehirli Pus Nefesi] gibi yetenekleri kullanmak için hedefin on metre yakınında olmam gerekiyor.
Bu yüksek ısı da sadece sinir bozucu olur! Bunu yapmaya göze alamam.
Kızartılmış Slime diye sınıf değiştirmek istemiyorum.
Ne yapsam ki… Kimse bir birine kavgayı belirleyici bir hasar veremiyor.
Eğer bunun gibi bir şeyin olacağını bilseydim daha fazla şey özümserdim…
Derin düşünceler içeresindeyken, ayaklarımın altında bir büyü halkası belirdi!
Tehlike!
Sezgilerim bunu bağıracağı anda zaten çoktan hapsedilmiş bir durumdaydım.
Geniş Alan Hapis Bariyeri. Bu Alev Devi (Shizu)’ nin bir özel yeteneği miydi?
Hiçbir hazırlık yapmadan büyü halkası belirdi.
100 metre alanı içerisinde, vücudum yakın zamanda gaza dönüşecek ve alevlerin kavurucu ısısı içerisinde yutulacak.
En güçlü alev saldırısı!
[Alev-Işıma Dairesi]
Dedi, ne kadınsı ne erkeksi ne genç ne de yaşlı bir sesle.
Bu… Bundan kaçış yok!
Ölmeye hazırdım.
Aa… Gardımı düşürmediğimden emindim ama bir şey yapabilirdim diye hissediyorum.
Havalı gözükme çabaları içerisinde olmadan, belki diğerlerinin yardımını alarak.
Ya da Yıldız Fırtına Kurdu’ nu taklit ederek, hızını kullanarak ısıyı delip geçebilirdim.
İlk hamleyi onun yapmasını beklemeden, salakça bir şey yapmadan [Kara Yıldırım] ile saldırmaya çalışabilirdim… Bunların her hangi birisini deneyebilirdim!
Ve saire…
.
Ancak, algı yeteneğimin normalden 1000 kat hızlı olmuş olması gerekirken hasarı hissetmiyorum.
Yani belki acısız bir ölüm iyi bir şeydir.
Ama gerçekten bu biraz fazla yavaş değil mi?
S&M fantezisi mi? (TL: Sadomasochism, yatak fantezisi)
Garip…
Alevler tarafından sarıldığımdan eminim.
Hmmm…
<…Çözüm. Isı Dalgalanması Rezistansı EX nedeniyle alev saldırısı geçerliliğini yitirdi>
İyi kötü Isı Dalgalanması Rezistansı EX’ i, unutmuşum!
Her düşünceme cevap verme! Salak!
Bunun gibi tacize […..] şeklinde cevap verdiğini hissediyorum.
Ama kesin sadece hayal ediyorum bunu.
[Ulu Ermiş]’ in kendi Egosunu geliştirmiş olmasına imkân yok.
Hahaha.
Kesinlikle hayal gücüm.
O yüzden sıkıntı yok!
Pekâlâ şimdi.
Oi oi, ısı saldırılarını geçersiz mi kılıyor?
Ney? Birisi zorluk seviyesini en (süper) basite mi aldı?
Her şey planıma göre mi gidiyor?
[Sıçtım!] diye yakınırken, birden bire ava giden avlanır durumu oldu! Teorinin de dikte ettiği gibi!
Her halükarda şimdi bu savaşı hızlıca bitirebilirim.
[Peki, ne yapsam ki?]
Gizlice Alev Devi (Shizu)’ ni [Yapışkan Demir İplik] ile dolamak için hareket ettim.
Biraz sonra bu savaş benim kazanmamla bitecek.
Demir ve Yapışkan İpliği birleştirerek [Yapışkan Demir İplik]’ i o özenli bir şekilde çalışırken, denerken geçen günlerde yarattım.
Ek olarak, rezistansım süresiz olarak aktif. Diğer bir anlamıyla hiç hasar almıyorum.
Şah mat.
[İm, İmkânsız!]
İlk defa sesindeki korku kendini ortaya çıkardı.
Seni hafife aldım ama sen de beni hafife aldın.
Bunu affedeceğim sonuçta ikimizin de suçu var.
Yani benden nefret etmekte özgürsün!
[Şimdi benim sıram mı?]
Ku~stu! Alev Devi (Shizu) kaçmaya çalıştı. Ancak bu hareketini öngörmüştüm.
[Yapışkan Demir İplik]’ ten kaçış yok.
Be nedenle yavaşça ona doğru ilerledim.
Son verici darbeyi vurmak için…İfirit’ e
…. Shizu’ yu büyük olasılıkla ele geçiren ve manipüle etmiş olan ona.
Paniklemeden.
Ne kaçabilen ne de hareket edebilen, bunun gibi acınası bir yaratığa yaklaşıyordum.
Ve sonra,
<Özel yetenek [Avcı]’ yı kullanmak istiyor musunuz? EVET/HAYIR>
Cevap, tabi ki de, EVET!
Göz kamaştırıcı ışık etrafımızı sardı… Ve birden bire yok oldu.
Geriye kalan oyuncular ben ve yaşlı bir kadın idi.

☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽
TL NOT: Resim Light Novel’ dandır, Web Novel ile benzerlik taşımamakta ancak fikir edinmeniz için koyulmuştur.

Önceki Bölüm |          | Sonraki Bölüm