012–Yaşam Alanını Hazırlama

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode









Çevirmen: bakakuun

Hmm.
Geçen günlerde canavarlar gerçekten büyüdü.
Ne kadar şaşırtıcı…
Bu evrim denen şey, ha…
İsim verilmek evrimi mi tetikliyor acaba?
Düşünürsek aslında Veldora da isimlerle ilgili bir şeyler söylemişti…
“İsimli” ve “İsimsiz” hakkında.

Anladım! Canavarlara isim verilmesi isimli canavar anlamına geliyor!
Yani “durumlarının” gelişmesi evrim geçirmelerini tetikliyor!
Anladım… Bundan dolayı o kadar sevindiler.
Bu neden o kadar fazla enerji kullandığımı da açıklıyor.
Canavarların evrim geçirmesi akıl almayacak bir durum.
Büyümekten çok, tamamen farklı bir benliğe dönüştüklerini söylemek daha doğru olur.
Goblinlerin gözleri sevinç içinde parıldıyor, gelişen zekâlarını ve goblin hatunlarına bakışlarını yansıtıyor…
O da ne lan! Gerçekten güzelleşmişler!
O kadar şaşırdım ki bunu haykıramıyorum bile.
Eh?… EHH???
Gözlerime inanamadım.
Küçük maymunları andıran canavarlardı…
Erkekler Hobgoblin’ e geliştiler.
Kadınlar Goblina’ lara geliştiler.
Bu şekilde evrim geçirdiler.
Rigurdo’ nun dediğine göre “Dünya’nın Sesi” ‘ni duymuşlar.
“Bu başkalarından duyduğum ender ve ulu evrim olmalı!” Bana bunları söylerken o kadar heyecanlıydı ki.
Bayan goblinler baştan aşağı aynıydılar ama şimdi “canlı” bir kaç nokta ortaya çıkmış.
“Duvarlar kıskanıyor seni” diye şaka aklıma geldi ama artık bunu söyleyemem. (TL eskiden normal olan vücutları şimdi daha hanımsı olmasından)
Erkekler hallerinden memnun.
Ve üstlerinde o kadar fazla bir şey de giymiyorlar…
Aklıma yaşamın üç gereksinimi geldi, öncelikle kıyafetlerden başlayacağız anlaşılan.
.
Ve bunlar harici “Ranga” problemi mevcut.
Benim iyileşmemden o kadar mutlu oldu ki yanımdan bir saniye bile ayrılmıyor.
Ve yumuşak kürkünden hoşlanmadığımı söyleyemem… Ama ben daha çok kedi insanıyım.
Yanlış anlamayın: Hoşuma gitmiyor değil – nefret etmiyorum bu halden.
(Peki, Ranga sadece sana isim verdim grubun gerisi neden evrim geçirdi.)
Doğru, Ranga’ya isim verir vermez o hoş olmayan durum gerçekleşti – kendimden geçtim.
(Aziz Efendim! Biz Keskin Diş kurtları “hepimiz birimiz” iz. Bana bahşetmiş olduğunuz isim artık bizim türümüzün ismi oldu!)
Anlıyorum, anlıyorum.
Paylaşılan bir isim, yani herkes evrim geçirdi.
Ranga’ya göre önceki lider bu felsefeyi sevmiyormuş.
Eğer benimseseymiş bu felsefeyi o zaman o savaş daha farklı yönlere gitmiş olabilirdi.
Ah bu arada Ranga liderlik pozisyonunu almış durumda.
Ve bu nedenle kurtların türü Keskin Diş’ ten Fırtına Diş’ e değişmiş.
Yani özetlemek gerekirse, güçlendiler! Demek istiyor Ranga.
Anlaşılan övülmek istiyor o zaman…
(Aferin!)
Ve kuyruğunu mutlu bir şekilde salladı.
Düşünebileceğiniz gibi, eğer 5 metre büyüklüğünde olan bir canavar kuyruğunu sallamaya başlarsa yanından uçup gidersiniz.
Komik ama tek bir kaş çatma onu kötü hissettirmeye yetiyor.
Problem ise kurtların bakımı.
Bir ikili olduklarından beri kurtlar ve goblinler birlikte yaşıyorlar…
Kurtları yastık olarak kullanıyorlar demek daha doğru olur.
Kıyafet kesinlikle bir problem aynı zamanda evler de.
Peki… ne yapsak ki…?
.
Önümde bir dağ kadar yemek var.
Yiyecek hakkındaki aklımda olan soruya cevap niteliğinde.
Görünüşe göre büyü enerjimin bitti anda herkes evrim geçirmeye başlamış.
Ve bittiğinden bir gün sonra hep beraber kutlamaya karar vermişler.
Ancak, ben daha iyileşmeyi bitirmediğim için sadece yemek toplamaya devam etmişler.
Yani iyileşme sürecinde okşandığımı hissedebilirken evrim geçirdiklerini hissedememişim.
Düşük aktivite durumu beni baya güçsüz kılıyor.
Dikkatli olmak gerek.
Ancak o durumda bile benim emirlerimi beklemeleri övülmeye değer.
Anlaşılan evrim ile birlikte zekâları da gelişmiş – daha akıllı olmuşlar.
Belki ruh vücuttan daha fazla etkileniyor evrimde.
Normalde goblinler avlanarak ve toplayıcılık yaparak hayatlarını sürdürüyorlarmış.
Şimdi kurtlarında yardımıyla yaşadıkları habitat daha da genişlemiş (TL torpakları ver bu olay burda bitsin)
Daha şaşırtıcı olan şey ise goblin-kurt ikilileri telepatik bir şekilde anlaşabiliyorlar.
Kurt binici goblin olmuşlar.
Bu sebepler kurtlar sadece savaş gücüne eklenen ekstra bir grub değil.
Goblin – daha önce hiç kazanamamış olan bir grup canavar şimdi usta bir avcı olmuş.
İki gün içerisinde elde ettikleri önümde dağ gibi olmuş olan yemekler bunun bir kanıtı.
Ancak bir problem var.
Sadece ormandaki meyvelere dayanan bir yaşam şekli devamlılığı olan bir yaşam biçimi değil – hayatta kalmak kesin değil.
Onlara ekip biçmeyi de öğretmem gerek.
Anlaşılan çiftçiliği öğretmeye iyi bir tohum bularak başlamam gerek… Belki pirinç.
Buna dikkat edeceğim.
Şimdilik bu amaçsız kutlamanın tadını çıkaralım!
Ve işte o gün onların evrimini, savaşın sonunu ve benim iyileşmemi kutlamak için yapılan bu parti geç saatlere kadar devam etti.
.
Ve güneş bir kere daha doğdu.
Herkes etrafımda toparlandı.
Bugün yapacak çok fazla şey var ve öncelikle en önemli olan şeyi açıklamalıyım.
Yani bu köyün kurallarını.
Bunlar en başında belirlenmeli.
Bütün toplumlar için kurallar gerekli. Japonlar için bunlar normal şeyler.
“Kurallar koruyan şeyler, korunan değil”
Birkaç yetişkin (bende içlerindeyim) bu şekilde dalga geçerlerdi ama bu şimdi önemli olan bir şey değil.
Üç tane temel kural düşündüm.
En azından bunların olmasını istiyorum.
Diğer kurallar daha sonra uygulanabilir.
(Herkes toparlandı mı? O zaman kuralları açıklayacağım! Üç tane var ve bunları koruyacağınıza içinizde yemin etmenizi istiyorum.)
Böyle dedikten sonra kuralları açıkladım.
1.İnsanlara saldırmayın.
2.Aranızda kavga etmeyin.
3.Diğer türleri küçümsemeyin.
Bunlardı üç kural.
Daha fazla düşünerek başka kurallar da eklenebilir ama başlangıçta hemen uygulanmaları zor olur.
Benim için en önemlilerini açıkladım.
Pekala şimdi nasıl cevap verecekler?
(Emin misiniz? Neden insanlarla savaşmaktan çekinelim ki?)
Rigur bu şekilde sordu.
Cevap olarak Rigurdo sinirden patlamak üzere olan bir bakış attı oğluna. Benim amaçlarımı anladı mı ki acaba?
Arada bir rahatlasalar iyi olur.
(Basit. İnsanları severim. Bu kadar)
(Anladım! Tamamdır!)
Eh? Bu… kadar kolay mı?
Bir dakika: gerçekten mi?
Ama görebildiğim kadarıyla herkes açıklamamdan hoşnut.
Birkaç tanesi sevmeye bilir diye düşünmüştüm ama arada bir yanlış çıkmakta iyi oluyor.
(Ah, yani… İnsanlar bir grup halinde yaşıyorlar, eğer onlara bulaşırsan güçle karşılık verebilirler. Eğer ciddi bir şekilde yanıt verirlerse hayatta kalmak zorlaşabilir. Bu nedenle işlerine burnunuzu sokmak yasak! Ve ayrıca onlarla iyi ilişkiler kurabilirsek daha iyi olur…)
Daha başka planladığım bir şey yoktu bu yüzden onlara gerçek nedeni söyleme gerekliliğini hisettim.
Tabiki “İnsanları seviyorum” gerçek nedeni. Bende insandım sonuçta.
Açıklamamı duyduktan sonra Ranga içten bir şekilde boyun eğdi.
Her neyse istediğim sonucu elde ettim.
İnsanlardan kaçınmak içim kendi nedenleri olmalı.
Bunun yanında goblinlerin yüzlerindeki ifade : “Anlaşıldı ve itaat edeceğiz” şeklindeydi.
(Başka bir şey var mı?)
(Diğer ırkları küçümsememe… bu ne demek olabilir?)
(Ah evet yani siz evrim geçirdiniz ve güçlendiniz öyle değil mi? Yani kibirlileşerek en güçlü benim geri kalan herkes benden aşağıda birer pislik ve güçsüzler! gibi davranmayın anlamında. Güçlenmiş olsamız bile bunu mutlak güç sanmayın.
Küçük gördüğünüz kimseler daha sonra size karşı intikam almak için gelseler aptalca olmaz mıydı?)
Herkes hevesli bir şekilde dinledi.
Görünüşe göre her şey iyi olacak.
Ve gelecekte bu uyarıyla bile bazıları emre itaat etmeyebilir.
Öyle olsa bile söylediklerim eğer birkaç problemi azaltabilse bile o da iyi.
(Açıklamalar buraya kadar! Bu kuralları elinizden geldiğince korumaya çalışın!)
Bu şekilde köyün yeni kurallarını belirledim.
Ancak bu kurallar nedeniyle daha sonra bir trajedi gerçekleşecekti.
Tabiki bunu o zaman bilebilme ihtimalim yoktu.
Geleceği görebilecek ve ya tahmin edebilecek özel bir yeteneğim yok…
Herkes baş sallayarak anlaşıldığını gösterdi.
Bununla birlikte küçük topluluğumuzda yeni bir bölüm başladı.
.
Pekâlâ, kurallardan sonra iş bölümünü konuştuk.
Nöbetçiler.
Yemek toplayıcılar – avcılar.
Ormandaki doğal kaynakları toplayacak olanlar.
Ve eşya, bina onarıcı bakıcı grup.
Nöbet görevini kurtlara bıraktım – telepatik konuşma yetenekleri nedeniyle.
Yedi tane eşsiz kurt vardı… Yani eğer Ranga’ nın dibimden ayrılmamasını sayarsak, altı tane. Nöbeti onlara bıraktım.
Detayları köyün şefi Rigurdo’ ya bıraktım.
(Rigurdo! Seni bir Goblin Lordu ilan ediyorum! Bu köyü gururla yönet!)
Aslında tek yaptığım şey bütün sorumluluğu ona itelemek.
Bu aslında kaçınmak istediğim tek şey.
Ancak onunda bu konu hakkında düşünmesini istiyorum.
Basit bir girişimci olan benim için yönetmek bana göre değil.
Ve ayrıca bu köye bağlanarak diğer insan yerleşim alanlarını ziyaret etme olanağını da kaçırmak istemiyorum.
Bu konu hakkında son derece kararlı olmalıyım eğer onu zorlamam gerekse bile.
Ancak,
(Kesinlikle!!! Değersiz olan ben bahşedilen bu görevi büyük bir onurla kabul ediyorum!!!)
Gözleri yaşlanırken hemencecik kabul ediyor.
İyi. Sadece isim olarak lider olmayı tercih ederim. (TL seremonik)
“Bağımsız olan saltanat sürer ama hükmetmez”
Benim açımdan iyi bir tavsiye. Eğer gerekirse düşüncelerimi açıklarım.
Ama gerçekten… Rigurdo. Bu bir ayağı çukurda olan dengesiz kırışıklı yaşlı goblin şimdi dayanıklı kaslı bir hobgoblin oldu.
İyi bir gününde oğlu Rigur’ dan güçlü olabilir mi acaba?
…canavarlar gerçekten beni şaşırtmaya devam ediyor.
(Evet. Sana bırakıyorum! Ah aynı zamanda ev yapma şeklinizi gördüm… Berbat)
Onlara ev bile denemez.
(Ne kadar utanç verici bir konu… Gerçeği söylemek gerekirse daha önce o kadar büyük evler -yapılar- yapmamıştık…)
(Anladım. Neyse, şimdilik sayılarınızı da arttırdınız. Ah aynı zamanda kıyafetler hakkında… Param parçalar bu konu hakkında yapabileceğin bir şey var mı?)
(Ah! Bu konu hakkında birkaç grupla birlikte çalışıyoruz. Üyeleri kesinlikle bu konu hakkında bir şeyler yapabilir! Dahası yetenekleri ev yapma konusuna da yardım edebilir!)
Anladım.
Bir müteahhit firmasından geldiğim için genel olarak biliyorum ama her şeyi kendim yapabilecek kadar da değil.
Her parmağında on yetenek olan biri değilim ve yeteneklerimin de bir sınırı var.
Eğer bu kimselerle tanışırsam belki birilerini işe alabiliriz…
Rica ederek bir şey de kaybetmeyiz.
(Pekala. Bu kimselere gidip sormak faydalı olabilir. Peki, anlaşmayı yapmak için ne kullandın? Altın mı?)
(Hayır, maceracılara ait olan birkaç eşyayla hallettik ama bu artık bir yol değil.
Paradan çok, değiş tokuş yapardık, bu şekilde zamanla para biriktirirdik.
Elimizde olan bütün eşyalar onlardan aldıklarımız.)
(Öyle mi? Peki ırkları ne?)
(Cüceler!)
Cüceler!
Demir dövmekte yetenekli olan o ünlü ırk!
Kesinlikle gitmeliyiz!
Goblinlerin kıyafetleri idare eder olsa bile savaşırken kullandıkları zırhları hiç iyi değil.
Zırhlar pörsüyen ve çürüyen kıyafetlerden daha iyi olsa da kalıplarına uymuyor.
Bu geliştirilmesi gereken bir başka nokta.
Ancak… ne maceracılardan “düşen” eşyalar ne de para var.
Alım satım yaparken ne sunabiliriz ki…? Şimdilik aklıma bir şey gelmiyor.
(Ben gideceğim, Rigurdo hazırlıkları sana emanet edebilir miyim?)
(!!! Lütfen bana bırakın! Her şeyi öğleye doğru hazırlamış olacağım!!!)
Her zamanki gibi heyecanlı Rigurdo.
Bunu ona bırakacağım. Büyük olasılıkla etrafı kolaçan edip gerekebilecek şeyleri (para) yı da bir şekilde çıkarır.
Bu dünyanın parası ha… Eğer kâğıtsa gülerim.
Düşünecek olursak ben bu konular hakkında hiç bir şey bilmiyorum.
Eğer insan yerleşimlerine gidecek olursam en azından para birimlerini ve değişim oranını bilmeliyim.
Bunları cücelere soralım.
Peki, goblinler köyün inşası ile meşgullerken biz de rahat rahat cüceleri ziyarete gidelim.
Ve bir gün insan şehirlerine de gideceğim.
Duyduklarıma göre, cüceler baya büyük olan bir şehirdelermiş, yarı-insanlara göre.
Aynı zamanda taçlandırılmış bir krala da  sahiplermiş, goblinlerin göremeyeceği kesin.
Şehre girmek bile önemli bir şey.
Goblinlere karşı olan ırkçılık… Acaba  her şey yolunda gidecek mi?
Ben de yani bir slime ım; umarım şaşırmazlar.
Endişelenirken aynı zamanda bu ziyaretten çok şey bekliyordum.
Bayadır bu kadar heyecanlanmamıştım.
.
.
.
Durum
İsim: Rimiru Tempest
Tür: Slime
Kutsal Koruma: Fırtına Hanedanlığı
Unvan: Yok
Büyü: Yok
Yetenekler: Özel Yetenek [Ulu Ermiş], Özel Yetenek [Avcı], Slime Türüne Ait Yetenekler [Özümseme, Absorbe, Yeniden Yapılandırma], Ekstra Yetenek [Su Kontrolü], Ekstra Yetenek [Büyü Algısı], Elde Edilmiş Yetenekler: Kara Yılan [Isı Tespiti, Zehirli Pus Nefesi], Kırkayak [Felç Edici Nefes], Örümcek [Yapışkan İplik Demir İplik], Yarasa [Ultrason Dalgaları], Kertenkele [Savaş Zırhı]
Rezistanslar (Dayanıklılık): Termal Dalgalanma Rezistansı EX, Fiziksel Saldırı Rezistansı, Acı Rezistansı, Elektrik Rezistansı, Felç Rezistansı.

Önceki Bölüm |          | Sonraki Bölüm